Quote from Guest on 4 August 2008, 21:57Ser ut som en perfekt träningsklocka! Men då jag funderar för första gången att skaffa gps klocka vill man ju vet, är den lättanvänd, fungerar programmen smidigt osv. Någon med erfarenhet som vill dela med sig. Den kostar ju bara lite över tusen lapppen o
Ser ut som en perfekt träningsklocka! Men då jag funderar för första gången att skaffa gps klocka vill man ju vet, är den lättanvänd, fungerar programmen smidigt osv. Någon med erfarenhet som vill dela med sig. Den kostar ju bara lite över tusen lapppen o
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 22:07Om du söker så finns väl trådar om klockan här på Funbeat.
Men ett kort svar. Det är en i de flesta avseenden sämre kopia av Garmin 305, men som du säger billigare. GPS som 305:an med mottagning och samma chip. Usel egen programvara, t o m sämre än Garmi
Om du söker så finns väl trådar om klockan här på Funbeat.
Men ett kort svar. Det är en i de flesta avseenden sämre kopia av Garmin 305, men som du säger billigare. GPS som 305:an med mottagning och samma chip. Usel egen programvara, t o m sämre än Garmi
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 23:43Har ägt en GH-615M nu i lite mer än 1år och om jag idag skulle välja mellan en GH-615M eller en GF305 så hade valet varit enkelt, GF305 helt klart. Prisskillnaden är för liten för att motivera GH-615M.
I övrigt håller jag med Leif. Något som retat mig är
Har ägt en GH-615M nu i lite mer än 1år och om jag idag skulle välja mellan en GH-615M eller en GF305 så hade valet varit enkelt, GF305 helt klart. Prisskillnaden är för liten för att motivera GH-615M.
I övrigt håller jag med Leif. Något som retat mig är
Quote from Marcus Moore on 5 August 2008, 09:08Jag såg någonstans den nya 625:an till salu.
Jag har en 615, fick den i present. Om jag vetat mer om olika klockor innan jag bröt förpackningen skulle jag lagt till mellanskillnaden själv för att få en Garmin istället.
Importen till SportTracks funkar b
Jag såg någonstans den nya 625:an till salu.
Jag har en 615, fick den i present. Om jag vetat mer om olika klockor innan jag bröt förpackningen skulle jag lagt till mellanskillnaden själv för att få en Garmin istället.
Importen till SportTracks funkar b
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 09:24Jag har en Globalsat och min sambo en Garmin 305:a och tidigare hade jag en Garmin 301:a. Dessutom har jag min gamla Polar S625X som är den klocka jag mest använder på träningen. Men till saken, positivt med Globalsat är har mer minne än Garmin och sålede
Jag har en Globalsat och min sambo en Garmin 305:a och tidigare hade jag en Garmin 301:a. Dessutom har jag min gamla Polar S625X som är den klocka jag mest använder på träningen. Men till saken, positivt med Globalsat är har mer minne än Garmin och sålede
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:28Vänta någon månad för snart kommer Polar med en GPS klocka med alla tänkbara funktioner.
Vänta någon månad för snart kommer Polar med en GPS klocka med alla tänkbara funktioner.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 21:06Skillnaden är väl att Globalsat är en billig snikvariant av Garmin emedan Polar vida överträffar Garmin vad avser prisläget.
Skillnaden är väl att Globalsat är en billig snikvariant av Garmin emedan Polar vida överträffar Garmin vad avser prisläget.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 21:20Om man vill ha mätning av sträcka utöver pulsmätning tycker jag inte att Polar är mer prisvärt än Garmin.
Om man vill ha mätning av sträcka utöver pulsmätning tycker jag inte att Polar är mer prisvärt än Garmin.
Quote from ellen olsson on 5 August 2008, 22:59Stig: Finns det mer information någonstans? Kan man hoppas att Polar ansluter sig till andra och använder Ant+ Sport?
Stig: Finns det mer information någonstans? Kan man hoppas att Polar ansluter sig till andra och använder Ant+ Sport?
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 13:53På O-ringen i Sälen för två veckor sedan berättade Polars repr att de kommer med information inom kort. Jag skall kolla vad det innebär. Återkommer ASAP.
På O-ringen i Sälen för två veckor sedan berättade Polars repr att de kommer med information inom kort. Jag skall kolla vad det innebär. Återkommer ASAP.