Quote from Guest on 19 September 2010, 20:53Införskaffade ett par DS Trainer 15 i juni och har sprungit knappt 20 mil i dom. Döm om min förvåning när jag efter gårdagens pass upptäckte ett litet hål i inuti hälkappan :@. För närvaramde springer jag i både Adidas och Nike skor ( som har gått betydl
Införskaffade ett par DS Trainer 15 i juni och har sprungit knappt 20 mil i dom. Döm om min förvåning när jag efter gårdagens pass upptäckte ett litet hål i inuti hälkappan :@. För närvaramde springer jag i både Adidas och Nike skor ( som har gått betydl
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:03Trasiga hälkappor hos Asics, en pågående historia ända sedan 80-talet...
Trasiga hälkappor hos Asics, en pågående historia ända sedan 80-talet...
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:11Men är också väldigt individuellt. Jag har t ex aldrig haft detta problem trots mängder med mil medan min löpkompis har samma problem.
Men är också väldigt individuellt. Jag har t ex aldrig haft detta problem trots mängder med mil medan min löpkompis har samma problem.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:17Asics gav jag upp på 80-talet.
Har också kompisar som klagar nu, så jag håller mig undan.
Asics gav jag upp på 80-talet.
Har också kompisar som klagar nu, så jag håller mig undan.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:39Igen, väldigt individuellt, jag är mycket mycket nöjd med mina.
Igen, väldigt individuellt, jag är mycket mycket nöjd med mina.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 23:43Mina DST 15 (finns i min utrustningslista) har jag inte märkt ngt på hälkappan på, däremot så har jag ngt slags hål i sulan och en vattensamling, och ena tånageln jobbar på att göra hål i ovansidan ...
Mina DST 15 (finns i min utrustningslista) har jag inte märkt ngt på hälkappan på, däremot så har jag ngt slags hål i sulan och en vattensamling, och ena tånageln jobbar på att göra hål i ovansidan ...
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 08:37Vill man att skorna ska hålla länge så ska man inte köpa Asics, det är alltid nått som ger upp. Men man kan alltid reklamera dom(iaf på löplabbet) och få sig ett par nya, reklamera, nya, reklamera, nya osv (t+)
Vill man att skorna ska hålla länge så ska man inte köpa Asics, det är alltid nått som ger upp. Men man kan alltid reklamera dom(iaf på löplabbet) och få sig ett par nya, reklamera, nya, reklamera, nya osv (t+)
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 09:02Tårna vill gärna äta sig igenom väven på ovansidan av mina skor som inte är asics också.
Tårna vill gärna äta sig igenom väven på ovansidan av mina skor som inte är asics också.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 10:29Bra - tack för info! Skulle kanske ha lyssnat mer på diskussionerna kring Asics bristande kvalitet. Jag får kontakta StartFitness för att höra vad de säger om problemet, och reklamation.
Bra - tack för info! Skulle kanske ha lyssnat mer på diskussionerna kring Asics bristande kvalitet. Jag får kontakta StartFitness för att höra vad de säger om problemet, och reklamation.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 21:51Jag håller med Stefan ovan - det måste vara individuellt.
Jag varvar två par Asics Nimbus med ett par Asics DS Trainer och ett par Saucony Triumph och har inga problem med något av paren.
Jag håller med Stefan ovan - det måste vara individuellt.
Jag varvar två par Asics Nimbus med ett par Asics DS Trainer och ett par Saucony Triumph och har inga problem med något av paren.