Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDölja tävlingar/lopp
You need to log in to create posts and topics.

Förhoppningsvis så vet man vilka tidpunkter som kan vara intressanta är deltaga i lopp och då går det bra att leta i kalendern på den datumen.
Vill man vara selektiv så går det till och med att leta inom just den lämpliga varianten av aktivitet.

jo

Jag håller med Lingling. Som glad motionär tycker jag om att ha tävlingarna i flödet. Dels för att få tips om tävlingar jag inte ens visste fanns (och nä jag sätter inte upp datum jag skulle vilja tävla och sen går till tävlingskalendern, dessutom kanske

Jag vill kunna VÄLJA om jag vill ha det flödet! Ok?

Val är alltid bra.

Jag skulle gärna vilja kunna filtrera bort alla tävlingar som är kortare än 10 km.

Funktionen som filtrerar bort tävlingar kortare än 5 km verkar nästan redan aktiv. 😉

Som sagt ett filter, där man t ex kan ställa in vilka delar av Sverige eller världen man är intresserad av eller bara tävlingar i vissa grupper osv. Eller filtrera bort rubbet. Men jag vill gärna _kunna_ ha kvar loppen i flödet.

Men då tycker jag det vor

Anders: Alla lopp har en

framför sig. Kan du inte modifiera ditt skript så att man via en checkbox kan dölja alla dessa?

Jag tycker fortfarande om att loppen kommer i listan! Vad gäller denna frågan så resonerar jag precis som lingling 😀

En filtreringsfunktion hade däremot inte vatt fel 🙂