Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 14:42God middag.
Nu är jag mätt och belåten efter att ha provat Dagens på ännu en mycket bra restaurang.
God middag.
Nu är jag mätt och belåten efter att ha provat Dagens på ännu en mycket bra restaurang.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 16:01Nu är jag hemma efter en semla.
Nu är jag hemma efter en semla.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 11:06Har precis köpt en jättemuffins. Den ska magen få som belöning i e.m. när jag promenerat i bergen. Solen skiner från en klarblå himmel.
Har precis köpt en jättemuffins. Den ska magen få som belöning i e.m. när jag promenerat i bergen. Solen skiner från en klarblå himmel.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 11:19Har du inte ätit frukost?
Har du inte ätit frukost?
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 11:25Dårars tal skall besvaras med tigande, som min farmor brukade säga.
Dårars tal skall besvaras med tigande, som min farmor brukade säga.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 10:30God morgon.
Vaknade förvånande nog utvilad efter 5 tim sömn (det blev sent framför datorn), och tänkte mest "vad gör jag i Lund egentligen".
God morgon.
Vaknade förvånande nog utvilad efter 5 tim sömn (det blev sent framför datorn), och tänkte mest "vad gör jag i Lund egentligen".
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 08:29God morgon.
Jag sovit några timmar o kommit fram till att det är Martina som har ringt AF med stor sannolikhet.
God morgon.
Jag sovit några timmar o kommit fram till att det är Martina som har ringt AF med stor sannolikhet.
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 09:54God morgon.
OM det är hon så har hon helt osannolika tankar om sig själv, men agera inte förrän du är helt säker. För inga diskussioner med henne, bara med Inger.
Själv sovit länge, somnade på soffan före kl 23, vaknade 09.30! Känner mig härligt utsövd. V
God morgon.
OM det är hon så har hon helt osannolika tankar om sig själv, men agera inte förrän du är helt säker. För inga diskussioner med henne, bara med Inger.
Själv sovit länge, somnade på soffan före kl 23, vaknade 09.30! Känner mig härligt utsövd. V
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 06:06God morgon.
Jag sovit några timmar o ska försöka hålla en låg profil tills Inger är anträffbar.
God morgon.
Jag sovit några timmar o ska försöka hålla en låg profil tills Inger är anträffbar.
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 09:09God morgon.
Sov knappt 7 tim, vaknade av mig själv - det snöar och är minusgrader.
God morgon.
Sov knappt 7 tim, vaknade av mig själv - det snöar och är minusgrader.