Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 11:16God morgon.
Ha en bra dag med Vasaloppet.
God morgon.
Ha en bra dag med Vasaloppet.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 06:10God morgon.
Ha en bra dag o glöm inte träningen.
God morgon.
Ha en bra dag o glöm inte träningen.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 06:20God morgon.
Ha en bra dag med hämtning o lämning.
God morgon.
Ha en bra dag med hämtning o lämning.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 17:05God middag!
Idag äntligen vägen förbi biblioteket. Sista möblerna hämtade idag. Var nere i deras butikslokal och de har möblerna de hämtade förra veckan som dragplåster inför extra öppet på lördag. Fick dock inte reda på vad de tänkt sälja dem för då de i
God middag!
Idag äntligen vägen förbi biblioteket. Sista möblerna hämtade idag. Var nere i deras butikslokal och de har möblerna de hämtade förra veckan som dragplåster inför extra öppet på lördag. Fick dock inte reda på vad de tänkt sälja dem för då de i
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 07:22God morgon.
Ha en bra dag o kör försiktigt.
God morgon.
Ha en bra dag o kör försiktigt.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 01:52God natt!
Kom hem vid 22.30, bröderna som kom i lastbilen anlände närmare midnatt och då lastade vi ur en massa saker i Pappas lägenhet. Därefter gick jag upp med ett brickbord som jag lovat Stina (såg att det lyste i hennes lgh), och så stod vi och prata
God natt!
Kom hem vid 22.30, bröderna som kom i lastbilen anlände närmare midnatt och då lastade vi ur en massa saker i Pappas lägenhet. Därefter gick jag upp med ett brickbord som jag lovat Stina (såg att det lyste i hennes lgh), och så stod vi och prata
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 10:14God morgon.
Lämpligt väder för att cykla rundor idag.
God morgon.
Lämpligt väder för att cykla rundor idag.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 10:20God morgon.
Jag måste fixa några hjul inför cykel-loppisen i em.Du ska till St: Hans i em?
God morgon.
Jag måste fixa några hjul inför cykel-loppisen i em.
Du ska till St: Hans i em?
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 10:52Du skaffa extra fikapengar på loppis idag? Du har nog en hel del brôte du skulle kunna avyttra om du "orkade".
Du skaffa extra fikapengar på loppis idag? Du har nog en hel del brôte du skulle kunna avyttra om du "orkade".
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:44Det blev inte många affärer idag.
Lite säljare o kunder.
Det blev inte många affärer idag.
Lite säljare o kunder.