Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 07:32God morgon.
Kartmätningen fortsatte i natt... det är endast 5 km mellan Davids gryt och Billes boning. Din favodistans? 😉
God morgon.
Kartmätningen fortsatte i natt... det är endast 5 km mellan Davids gryt och Billes boning. Din favodistans? 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 13:08Jag vet inte om du har kommit ur soffan ännu?
Jag vet inte om du har kommit ur soffan ännu?
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 16:23Jag har haft en kort utflykt till postboxen.
Kläderna från http://shop.textalk.se/se/shopwindow.php?id=4642&shopwindow=328175 kom idag. Tunna o lätta, men ändå med lätt flossad insida. Nu kanske inte färgställningarna matchar min cykel, men hur ofta hitta
Jag har haft en kort utflykt till postboxen.
Kläderna från http://shop.textalk.se/se/shopwindow.php?id=4642&shopwindow=328175 kom idag. Tunna o lätta, men ändå med lätt flossad insida. Nu kanske inte färgställningarna matchar min cykel, men hur ofta hitta
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 18:02Har ändrat länken ovan då jag upptäckte att den var fel.
Har ändrat länken ovan då jag upptäckte att den var fel.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 08:57God morgon.
Regn ute.
De ser bra ut. Hoppas att du blir nöjd.
God morgon.
Regn ute.
De ser bra ut. Hoppas att du blir nöjd.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 15:49God middag.
Regnet dominerar dagen. Synd om Slottsrundefararna, men därmed har du mindre att beklaga. Next year...
God middag.
Regnet dominerar dagen. Synd om Slottsrundefararna, men därmed har du mindre att beklaga. Next year...
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 16:52Jag hade ändå ingen bil så det löste den logistikbiten.
Jag hade ändå ingen bil så det löste den logistikbiten.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 08:36God morgon.
Kylslaget idag också.
God morgon.
Kylslaget idag också.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 10:57God morgon.
Vilopulsen > vikten. 😉
God morgon.
Vilopulsen > vikten. 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 11:28God morgon.
Kylslaget idag också.
God morgon.
Kylslaget idag också.