Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 05:59Ganymedes skulle kunna vara Anders Liljen... vad han nu heter.
Ganymedes skulle kunna vara Anders Liljen... vad han nu heter.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 06:00Ja, jag har kommit fram till det också med tanke på bildkollaget.
Sälöga har verkligen tappat greppet.
Ja, jag har kommit fram till det också med tanke på bildkollaget.
Sälöga har verkligen tappat greppet.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 06:04Då Sälöga skrev sitt sista inlägg i tråden var han sig själv. Redan då undrade jag hur han tänkte, eftersom han själv skickat dig en massa PM. Någon timme senare hade han bytt till dig. Han är slut i huvet!
Då Sälöga skrev sitt sista inlägg i tråden var han sig själv. Redan då undrade jag hur han tänkte, eftersom han själv skickat dig en massa PM. Någon timme senare hade han bytt till dig. Han är slut i huvet!
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 06:08Att inte kunna stå för sina inlägg verkar väldigt underligt.
Att inte kunna stå för sina inlägg verkar väldigt underligt.
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 06:10Han försöker väl bevisa något. Det kommer dock att slå tillbaka på honom själv.
Han försöker väl bevisa något. Det kommer dock att slå tillbaka på honom själv.
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 07:22Godmorgon.
Pigg som en mört, har redan ätit frukost, hämtat posten inkl gått ut och slängt reklamen i återvinningen, betalat räkningar, frankerat ett kuvert (Oooo!) samt loggat in här.
Din brevkompis är aktiv igen.
Godmorgon.
Pigg som en mört, har redan ätit frukost, hämtat posten inkl gått ut och slängt reklamen i återvinningen, betalat räkningar, frankerat ett kuvert (Oooo!) samt loggat in här.
Din brevkompis är aktiv igen.
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 08:16Han har missat sina egna utläggningar om mig.
Han har missat sina egna utläggningar om mig.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 07:03God morgon.
Natten har gett nya perspektiv.
God morgon.
Natten har gett nya perspektiv.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 07:29God morgon. På vad sätt? Nyfiken.
God morgon. På vad sätt? Nyfiken.
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 03:31God morgon. Har planer för ryggsäcken idag.
God morgon. Har planer för ryggsäcken idag.