Quote from Guest on 2 August 2010, 20:00Nu har jag äntligen uppgraderat från hybrid.
Nyss hemkommen från första rundan - skrattade oavbrutet första milen. Höll tidigare snitthastigheten i uppförsbackarna. Vilken grej, kunde aldrig tro det var så lätt att cykla!Jag är kär! (L)
Så nu har jag
Nu har jag äntligen uppgraderat från hybrid.
Nyss hemkommen från första rundan - skrattade oavbrutet första milen. Höll tidigare snitthastigheten i uppförsbackarna. Vilken grej, kunde aldrig tro det var så lätt att cykla!
Jag är kär! (L)
Så nu har jag
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:10Grattis, ha så skoj.
Grattis, ha så skoj.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:12(t+)
Det är en fröjd att lägga mil efter mil bakom sig på en racer:-)
(t+)
Det är en fröjd att lägga mil efter mil bakom sig på en racer:-)
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:15Det låter härligt! (t+)
Det låter härligt! (t+)
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:25Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 22:15Jag är ju också helt ny på detta och förstår precis vad du menar. Dessutom har jag upptäckt att jag ser områden runt omkring Stockholm som jag aldrig nånsin skulle kommit till annars.
Vad har ni som är mer rutinerade för natursköna stråk i norra stockho
Jag är ju också helt ny på detta och förstår precis vad du menar. Dessutom har jag upptäckt att jag ser områden runt omkring Stockholm som jag aldrig nånsin skulle kommit till annars.
Vad har ni som är mer rutinerade för natursköna stråk i norra stockho
Quote from Rasmus Olsson on 2 August 2010, 22:21Ekerö ligger väster om Stockholm.
Cykla till Adelsö och fika. Eller upp till Färentuna kyrka och vänd.
Ekerö ligger väster om Stockholm.
Cykla till Adelsö och fika. Eller upp till Färentuna kyrka och vänd.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 22:23Så noga du var då. 😉 Men tack för tipsen!
Så noga du var då. 😉 Men tack för tipsen!
Quote from Rasmus Olsson on 2 August 2010, 22:25Ju längre ut, ju tystare och mindre trafik.
Ju längre ut, ju tystare och mindre trafik.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:30Då är du fast i träsket! Grattis!
Då är du fast i träsket! Grattis!