Quote from Guest on 16 December 2012, 14:44http://blog.svd.se/maratonbloggen/2012/12/15/frida-slutade-roka-och-kopte-ett-par-loparskor/
Igår var det jag! Och VAD KUL OCH INSPIERERANDE att få läsa om sig själv! 🙂
http://blog.svd.se/maratonbloggen/2012/12/15/frida-slutade-roka-och-kopte-ett-par-loparskor/
Igår var det jag! Och VAD KUL OCH INSPIERERANDE att få läsa om sig själv! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 14:54Grattis!
Vad roligt att du funnit glädjen i löpningen och fått en ny livsstil!
Kram,
Jenny
Grattis!
Vad roligt att du funnit glädjen i löpningen och fått en ny livsstil!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 14:59Tack! 🙂
Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 15:09Kul läsning, TACK för att du delar med dig. Fortsätt på din bana!
Kul läsning, TACK för att du delar med dig. Fortsätt på din bana!
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 15:11Jättekul läsning. Heja Frida! 🙂
Jättekul läsning. Heja Frida! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 15:29Heja - kul att läsa!
Heja - kul att läsa!
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 17:01Bra jobbat! Kul läsning!
Bra jobbat! Kul läsning!
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 17:14Läste det inlägget och jag fick så mycket inspiration och tips. Kände hur hela kroppen fylldes av glädje när man läste om dig. Känner hur mycket jag vill kunna stå där och känna liknande känslor och vara stolt över mig själv. Sparar artikeln för att läsa
Läste det inlägget och jag fick så mycket inspiration och tips. Kände hur hela kroppen fylldes av glädje när man läste om dig. Känner hur mycket jag vill kunna stå där och känna liknande känslor och vara stolt över mig själv. Sparar artikeln för att läsa
Quote from Catharina Brattlin on 16 December 2012, 17:23Vilken härligt inspirerande läsning! Heja Dig! 🙂
Vilken härligt inspirerande läsning! Heja Dig! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 19:15Tack så jätte mycket allihopa! 😉 Blir så glad av att läsa era kommentarer!
Tack så jätte mycket allihopa! 😉 Blir så glad av att läsa era kommentarer!