Quote from Guest on 8 September 2010, 20:40BILD:http://lh4.ggpht.com/_Ar2w6JkGV0A/TIKd-hZX68I/AAAAAAAAAE4/BcLJZyK1bTU/runs%20on%20fat.JPG
BILD:http://lh4.ggpht.com/_Ar2w6JkGV0A/TIKd-hZX68I/AAAAAAAAAE4/BcLJZyK1bTU/runs%20on%20fat.JPG
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 20:50(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 08:44Och jag säger som jag sade när jag såg den första gången: Jag har då aldrig haft någon cykel som har sparat några pengar åt mig.
Men en tjusig målning är det likväl.
Och jag säger som jag sade när jag såg den första gången: Jag har då aldrig haft någon cykel som har sparat några pengar åt mig.
Men en tjusig målning är det likväl.
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 09:07Min cykel har sparat mig så mycket pengar att jag inte har någon som helst lust att berätta för min fru just hur mycket.
Min cykel har sparat mig så mycket pengar att jag inte har någon som helst lust att berätta för min fru just hur mycket.
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 09:20Robert, för att spara pengar på hojen måste du använda den också 😉
Robert, för att spara pengar på hojen måste du använda den också 😉
Quote from Mikaela Lexén on 9 September 2010, 10:00Jag har många cyklar för att ha råd med flera bilar... 😀
Jag har många cyklar för att ha råd med flera bilar... 😀
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 10:07Grymt skön bild! 🙂
Grymt skön bild! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 10:27Jag kör bil med cykel på cykelhållaren där bak, så det går plus minus noll. Kanske ska jag börja hänga på två cyklar i stället?
Jag kör bil med cykel på cykelhållaren där bak, så det går plus minus noll. Kanske ska jag börja hänga på två cyklar i stället?
Quote from Anders Wallerstedt on 9 September 2010, 10:28(t+)
Flest cyklar när man dör, vinner, eller hur det var.
(t+)
Flest cyklar när man dör, vinner, eller hur det var.
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 14:20Daniel Ridings: har du stoppet dem i madrassen ?? Har du hemligheter for din fru?
Jeg har satt kjørelengden ned fra 16000 til 12000 km. i min bilforsikring. En krone her og der..... til nye pryler.
Men den står fortsatt på tomgangkjøring om natten får å
Daniel Ridings: har du stoppet dem i madrassen ?? Har du hemligheter for din fru?
Jeg har satt kjørelengden ned fra 16000 til 12000 km. i min bilforsikring. En krone her og der..... til nye pryler.
Men den står fortsatt på tomgangkjøring om natten får å