Quote from Guest on 29 August 2011, 08:02Vore det inte bra om det fanns en rad för os lite smårunda mänskor som vill bli av med några centimeter runt midjan. Och varför inte vikt och midjemått som mål !
Vore det inte bra om det fanns en rad för os lite smårunda mänskor som vill bli av med några centimeter runt midjan. Och varför inte vikt och midjemått som mål !
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 08:12För att det här inte är och helst inte ska bli en bantningssite.
För att det här inte är och helst inte ska bli en bantningssite.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 08:53Med tanke på den bredd av diskussioner som finns på Funbeat har jag lite svårt att tro att bantningsdiskussioner skulle ta över eller ens blir framträdande. Skrivet med reservation för att jag själv är tämligen inaktiv på sajten.
Ur mitt personliga persp
Med tanke på den bredd av diskussioner som finns på Funbeat har jag lite svårt att tro att bantningsdiskussioner skulle ta över eller ens blir framträdande. Skrivet med reservation för att jag själv är tämligen inaktiv på sajten.
Ur mitt personliga persp
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 09:01Sen finns det ju folk som vill tappa några kilon för att kunna pressa ur det sista på tävlingar. De kanske också skulle känna sig hjälpta av lite bättre vikt/måttdata?
Sen finns det ju folk som vill tappa några kilon för att kunna pressa ur det sista på tävlingar. De kanske också skulle känna sig hjälpta av lite bättre vikt/måttdata?
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 09:19"Vi" (jag 🙂 ) kör iofs annat program för att hålla koll på kost och kropp, men jag kan rakt inte förstå varför kroppsmått inte hör hemma på funbeat. Tid, vikt eller bröstmått. Same shit.
"Vi" (jag 🙂 ) kör iofs annat program för att hålla koll på kost och kropp, men jag kan rakt inte förstå varför kroppsmått inte hör hemma på funbeat. Tid, vikt eller bröstmått. Same shit.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 09:25Funbeat kanske skulle kunna samarbeta med någon annan sajt i syftet att ge en komplettare tjänst i stället för att försöka bygga allting i en och samma? Vad använder du för sajt för att hålla koll på kost/mått/vikt, Magnus?
Edit: kompletterade
Funbeat kanske skulle kunna samarbeta med någon annan sajt i syftet att ge en komplettare tjänst i stället för att försöka bygga allting i en och samma? Vad använder du för sajt för att hålla koll på kost/mått/vikt, Magnus?
Edit: kompletterade
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 09:26Doppelgedruckt.
Doppelgedruckt.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 09:26Jag kör shapeupclub.se, mest appen.
Jag kör shapeupclub.se, mest appen.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 09:31Man skulle kunna ha flera egna mått:
Ben, biceps, bröst, längd, midja, underarm, vader och vikt
lägg till grenmått och armlängd så kan det gå automatiskt att beställa funbeat kostym kanske.
Man skulle kunna ha flera egna mått:
Ben, biceps, bröst, längd, midja, underarm, vader och vikt
lägg till grenmått och armlängd så kan det gå automatiskt att beställa funbeat kostym kanske.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 12:31Att ha vikt som mål är en av de mest önskade funktionerna så den borde stå högt på att-göralistan.
Dessutom, när vi diskuterade det här för några gånger sedan så framkom det att inte bara bantare vill ha ett sådant mål. Även de som sysslar med viktklass
Att ha vikt som mål är en av de mest önskade funktionerna så den borde stå högt på att-göralistan.
Dessutom, när vi diskuterade det här för några gånger sedan så framkom det att inte bara bantare vill ha ett sådant mål. Även de som sysslar med viktklass