Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 15:24Jag har också flera kompisar som tränar för att gå upp i vikt.
Så viktmål har inte alltid med bantning att göra.
Jag har också flera kompisar som tränar för att gå upp i vikt.
Så viktmål har inte alltid med bantning att göra.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 15:55Det går utmärkt att skriva dagsnoteringar.
Det går utmärkt att skriva dagsnoteringar.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 09:34+1 på David istället då, om det nu var så offensivt att önska sig att en träningssite enbart ska handla om träning? (H)
+1 på David istället då, om det nu var så offensivt att önska sig att en träningssite enbart ska handla om träning? (H)
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 09:59Jessie, kanske dags att acceptera att mått på kroppen kan vara både ett mål för träningen, och ett mått på hur träningen går.
Jessie, kanske dags att acceptera att mått på kroppen kan vara både ett mål för träningen, och ett mått på hur träningen går.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 10:00Men Magnus då? Det var ju just det jag gjorde nyss? Samt hänvisade till dagsnoteringarna för det ändamålet.
Men Magnus då? Det var ju just det jag gjorde nyss? Samt hänvisade till dagsnoteringarna för det ändamålet.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 10:22Lägga till fält som används till beräknad avvikelse från mål, procent kvar till och lite grafer är väl det som önskas, vill man hellre formlera sina mål på en lapp i fickan så behöver man inte önska här, papper har funnits länge.
Lägga till fält som används till beräknad avvikelse från mål, procent kvar till och lite grafer är väl det som önskas, vill man hellre formlera sina mål på en lapp i fickan så behöver man inte önska här, papper har funnits länge.