Quote from Guest on 12 January 2013, 12:19Jag har länge och väl letat efter ett par sköna tights och har mängder. Tyvärr så har jag inte hittat några med tillräckligt hög midja eller tight passform.
Det är frustrerande att behöva dra upp brallorna hela tiden...
Har testat 2XU Compression Tight
Jag har länge och väl letat efter ett par sköna tights och har mängder. Tyvärr så har jag inte hittat några med tillräckligt hög midja eller tight passform.
Det är frustrerande att behöva dra upp brallorna hela tiden...
Har testat 2XU Compression Tight
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 12:29Fick överta klubbkompisens herr-tights (ett par nike - kan kolla modell vid tillfälle) och blev överlycklig när jag märkte att de var högre i midjan än några andra löpartights jag har, hade en bred resår i linningen OCH satt smäck längs hela benen så så..
Fick överta klubbkompisens herr-tights (ett par nike - kan kolla modell vid tillfälle) och blev överlycklig när jag märkte att de var högre i midjan än några andra löpartights jag har, hade en bred resår i linningen OCH satt smäck längs hela benen så så..
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 12:34Detta gäller för övrigt inte herrmodeller från 2XU. En Small slutar långt under naveln på mig. Kanske kan bero på att jag är rund om rumpegumpen och lår men, men.
Fusions korta cykelbyxor kompression herrmodell är oxå höga i midjan så de kanske oxå skull
Detta gäller för övrigt inte herrmodeller från 2XU. En Small slutar långt under naveln på mig. Kanske kan bero på att jag är rund om rumpegumpen och lår men, men.
Fusions korta cykelbyxor kompression herrmodell är oxå höga i midjan så de kanske oxå skull
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 17:05Är osäker på om det enbart är kompressionstights du efterfrågar, men om inte; Stadium har olika modeller inom sitt märke SOC, varav en är med hög och välsittande midja (som jag själv är mkt förtjust i). Men som sagt; det är bara "vanliga" tights.
Är osäker på om det enbart är kompressionstights du efterfrågar, men om inte; Stadium har olika modeller inom sitt märke SOC, varav en är med hög och välsittande midja (som jag själv är mkt förtjust i). Men som sagt; det är bara "vanliga" tights.
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 19:06Jag rekommenderar CRAFT. Jag har både vintertights och vanliga tights som alla går upp ordentligt i midjan utan att de skär in nånstans eller åker ned under löpningen. Jag köper inga andra än CRAFT längre. Jag drar dock storleken större i dem än i andra t
Jag rekommenderar CRAFT. Jag har både vintertights och vanliga tights som alla går upp ordentligt i midjan utan att de skär in nånstans eller åker ned under löpningen. Jag köper inga andra än CRAFT längre. Jag drar dock storleken större i dem än i andra t
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 19:56Vilka bra tips! Jag är intresserad av tights i största allmänhet. Inga särskilda önskemål som kompression eller dylikt. Men jag ska ha dem till våren och sommaren så de bör vara lite tunnare.
Craft låter ju väldigt intressant. De har jag aldrig provat.
Vilka bra tips! Jag är intresserad av tights i största allmänhet. Inga särskilda önskemål som kompression eller dylikt. Men jag ska ha dem till våren och sommaren så de bör vara lite tunnare.
Craft låter ju väldigt intressant. De har jag aldrig provat.
Quote from Catharina Brattlin on 12 January 2013, 20:44Som Linnea, så vill jag också rekommendera Craft.
Jag springer uteslutande i deras kläder/tights och har så gjort hela min löparkarriär och kan säga att jag inte har haft några bekymmer, trots att jag är i Din storlek Malin. Så nåt rätt gör de nog. 😉
A
Som Linnea, så vill jag också rekommendera Craft.
Jag springer uteslutande i deras kläder/tights och har så gjort hela min löparkarriär och kan säga att jag inte har haft några bekymmer, trots att jag är i Din storlek Malin. Så nåt rätt gör de nog. 😉
A
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 01:41Jag har ett par Rönisch, antishake eller ngt sådant tror jag de heter. Tycker de sitter bra i midjan på mina runda höfter. Har stl M men drar vanligtvis L eller 42 på byxor i övrigt (typ jeans och vardagsbyxor).
Jag har ett par Rönisch, antishake eller ngt sådant tror jag de heter. Tycker de sitter bra i midjan på mina runda höfter. Har stl M men drar vanligtvis L eller 42 på byxor i övrigt (typ jeans och vardagsbyxor).
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 08:25Jag har också sådana Lenda och dom är kanonsköna. Nu har jag ingen stor rumpa men hatar låga tights eller sådana som skär in i midjan. Det gör inte dom.
Har även ett par flossade Nike och ett par Gore windstopper som sitter kanon i midjan. 2xu är sisådär
Jag har också sådana Lenda och dom är kanonsköna. Nu har jag ingen stor rumpa men hatar låga tights eller sådana som skär in i midjan. Det gör inte dom.
Har även ett par flossade Nike och ett par Gore windstopper som sitter kanon i midjan. 2xu är sisådär
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 10:16Har ett par Adidas Snova som har hög midja, dragsko och är tunna och bra att träna i när det är lite varmare. Köpte ett par extra senast igår eftersom löplabbet rear dem för 300 kronor.
Har ett par Adidas Snova som har hög midja, dragsko och är tunna och bra att träna i när det är lite varmare. Köpte ett par extra senast igår eftersom löplabbet rear dem för 300 kronor.