Quote from Guest on 14 June 2008, 18:55Hej alla inbitna forumskrivare, jag har "smugit runt" i kulisserna här nu ett tag och bara läst, men nu är det väl dags att ge sig till känna antar jag, speciellt som jag behöver lite råd inför mitt stundande cykelköp... 😉
Har nyss genomfört min andra T
Hej alla inbitna forumskrivare, jag har "smugit runt" i kulisserna här nu ett tag och bara läst, men nu är det väl dags att ge sig till känna antar jag, speciellt som jag behöver lite råd inför mitt stundande cykelköp... 😉
Har nyss genomfört min andra T
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 19:05http://www.wrenchscience.com/Store.aspx?stylecode=R
där finns det en flik där d står Fit system, jag har själv använd den (du måste dock bli medlem för att kunna göra den, kostnadsfritt)... där går du igenom nga steg för att sen få din mått och vad du sk
http://www.wrenchscience.com/Store.aspx?stylecode=R
där finns det en flik där d står Fit system, jag har själv använd den (du måste dock bli medlem för att kunna göra den, kostnadsfritt)... där går du igenom nga steg för att sen få din mått och vad du sk
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 19:52Toppen, tack Johan!
Nu har jag mina rekommenderade mått, nu ska jag först av allt ner och mäta min sambos cykel och se hur mycket för stor den egentligen är... 😉
De sa mycket riktigt i affären att man kan specialanpassa en vanlig modell, men nu har ja
Toppen, tack Johan!
Nu har jag mina rekommenderade mått, nu ska jag först av allt ner och mäta min sambos cykel och se hur mycket för stor den egentligen är... 😉
De sa mycket riktigt i affären att man kan specialanpassa en vanlig modell, men nu har ja
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 21:02jag kör inte dammodell - en "herr" 54:a.
Jag är inte heller en petite - brett mellan höftkammar, axlar och öron 😉
OCH är allergisk mot lull-lull, rosa och bianchi-grönt.
jag kör inte dammodell - en "herr" 54:a.
Jag är inte heller en petite - brett mellan höftkammar, axlar och öron 😉
OCH är allergisk mot lull-lull, rosa och bianchi-grönt.
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 21:32Skönt att höra Maria, jag blir så trött! Likadant i vintras när jag skulle köpa skidor, trodde det var ett skämt när jag såg ett par rosa med blommor...
Min sambos cykel passade faktiskt förvånansvärt bra enligt de rekommenderade måtten, (om jag fattade
Skönt att höra Maria, jag blir så trött! Likadant i vintras när jag skulle köpa skidor, trodde det var ett skämt när jag såg ett par rosa med blommor...
Min sambos cykel passade faktiskt förvånansvärt bra enligt de rekommenderade måtten, (om jag fattade
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 21:51Ang blommor och färger. Jag kommenterade det på en affär. Handlaren påstod att han säljer som aldrig förr av de färgmodellerna till tjejer. Om han nu inte försökte sälja på mig en.. 🙂
Ang blommor och färger. Jag kommenterade det på en affär. Handlaren påstod att han säljer som aldrig förr av de färgmodellerna till tjejer. Om han nu inte försökte sälja på mig en.. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 22:41Jag kommenterade de ljusblå och rosa cykelskorna i en affär. Sa ungefär "Om ni beställer in riktiga skor utan sånt fjant på kan jag tänka mig att komma hit och köpa". Nu, någon månad senare, har de fått in riktigt snygga tjejskor i gråa, svarta, röda mm k
Jag kommenterade de ljusblå och rosa cykelskorna i en affär. Sa ungefär "Om ni beställer in riktiga skor utan sånt fjant på kan jag tänka mig att komma hit och köpa". Nu, någon månad senare, har de fått in riktigt snygga tjejskor i gråa, svarta, röda mm k
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 11:10Jag är faktikt lite avundsjuk på tjejer med rosa cyklar! Tycker de ser fina ut!
Men jag är av åsikten att en bra anpassad "herrcykel" i rätt storlek är the way to go!
Varför skulle kvinnor kräva "mer" komfort?Kan inte handlaren ställa in cykeln åt dig
Jag är faktikt lite avundsjuk på tjejer med rosa cyklar! Tycker de ser fina ut!
Men jag är av åsikten att en bra anpassad "herrcykel" i rätt storlek är the way to go!
Varför skulle kvinnor kräva "mer" komfort?
Kan inte handlaren ställa in cykeln åt dig
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 11:40Körde inte Pantani (piraten) på en rosa cykel i bland?
Körde inte Pantani (piraten) på en rosa cykel i bland?
Quote from Bengt Askerfelt on 15 June 2008, 12:28Jag är en stolt ägare av en svart Specialized med rosa blommor på och känner inget behov av att markera varken kvinnlighet eller sportighet eller mänsklighet med min cykels utseende- jag valde den för att jag tycker den är skitsnygg! 🙂
...OCH för att d
Jag är en stolt ägare av en svart Specialized med rosa blommor på och känner inget behov av att markera varken kvinnlighet eller sportighet eller mänsklighet med min cykels utseende- jag valde den för att jag tycker den är skitsnygg! 🙂
...OCH för att d