Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 13:57oki, tack för all information. Visst skulle jag kunna lämna in den igen, men börjar bli tröttsamt att hålla på o lämna in den hela tiden. Redan gjort det två gånger de senaste månaderna. Mao, jag har tröttnat på cykeln =)
Ska ta o besöka ett par butiker.
oki, tack för all information. Visst skulle jag kunna lämna in den igen, men börjar bli tröttsamt att hålla på o lämna in den hela tiden. Redan gjort det två gånger de senaste månaderna. Mao, jag har tröttnat på cykeln =)
Ska ta o besöka ett par butiker.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 14:30Lycka till!
Om du kan vänta lite (tills priserna faller), så kommer Kona Jake och kanske Major Jake ned i din budgetnivå. Men det finns många, många likvärdiga varianter. Det råkar vara just den jag har som cyclocross.
Bra ram. Komponenterna kan man all
Lycka till!
Om du kan vänta lite (tills priserna faller), så kommer Kona Jake och kanske Major Jake ned i din budgetnivå. Men det finns många, många likvärdiga varianter. Det råkar vara just den jag har som cyclocross.
Bra ram. Komponenterna kan man all
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 15:23Ja en cykelcross är absolut ett alternativ om man inte vill gå hela vägen till en racer. Jag använder iofs min racer både till landsvägsträning och till att cykla runt inne i stan med så den fungerar jättebra så länge det är asfalt, men en cykelcross kan
Ja en cykelcross är absolut ett alternativ om man inte vill gå hela vägen till en racer. Jag använder iofs min racer både till landsvägsträning och till att cykla runt inne i stan med så den fungerar jättebra så länge det är asfalt, men en cykelcross kan
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 17:56Hej Marcus
Jag har en Scott Sportster P55 som jag köpte för cirka två månader sedan och den har rullat felfritt med mig i cirka 150mil (på alla möjliga sorters väglag) hittils och jag är hur nöjd som helst. Däcken på är underbara, han känns jätte stabil
Hej Marcus
Jag har en Scott Sportster P55 som jag köpte för cirka två månader sedan och den har rullat felfritt med mig i cirka 150mil (på alla möjliga sorters väglag) hittils och jag är hur nöjd som helst. Däcken på är underbara, han känns jätte stabil
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 09:41kör på sportster p3. hade idag valt en Scott sub istället för att slippa dämpade framgaffeln. perfekt som brukscykel och ok komponenter förutom hjulen som är kass om man väger lite mer / har barn bak... jag hade aldrig köpt cyklocross/racer som brukscykel
kör på sportster p3. hade idag valt en Scott sub istället för att slippa dämpade framgaffeln. perfekt som brukscykel och ok komponenter förutom hjulen som är kass om man väger lite mer / har barn bak... jag hade aldrig köpt cyklocross/racer som brukscykel
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 09:56ja det har ju faktiskt inte riktigt framgått exakt vad cykeln ska användas till, men visst är en hybrid en bra allroundvardagscykel. Ska man dock cykla någon mil om dagen och vill använda den för träningsändamål eller kanske cykelsemester verkar det vara
ja det har ju faktiskt inte riktigt framgått exakt vad cykeln ska användas till, men visst är en hybrid en bra allroundvardagscykel. Ska man dock cykla någon mil om dagen och vill använda den för träningsändamål eller kanske cykelsemester verkar det vara
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 22:44Sportstern är en trevlig serie cyklar som är rätt så allround om man gillar att åka på grusvägar o skruttstigar på landet. Dämpningen är väldigt skön när det är guppel i vägen, om man jämför med racern.
Jag är mkt nöjd med min Scott Sportster P5 Lady. I
Sportstern är en trevlig serie cyklar som är rätt så allround om man gillar att åka på grusvägar o skruttstigar på landet. Dämpningen är väldigt skön när det är guppel i vägen, om man jämför med racern.
Jag är mkt nöjd med min Scott Sportster P5 Lady. I