Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 11:23Det är synd om mig. Jag måste klippa gräsmattan istället för att ge mig ut på racern.
Det är synd om mig. Jag måste klippa gräsmattan istället för att ge mig ut på racern.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 12:33synd om mig med han bara med 5 pass förra veckan på racern! och nu tvingar tjejen mig att montera ungarnas nya sängar
synd om mig med han bara med 5 pass förra veckan på racern! och nu tvingar tjejen mig att montera ungarnas nya sängar
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 15:08Synd om mig. Bihåleinflamation och ingen träning på två veckor
Synd om mig. Bihåleinflamation och ingen träning på två veckor
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 15:29du slipper ju montera sängar å klippa gräs iaf
du slipper ju montera sängar å klippa gräs iaf
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 23:25Om jag inte målar vindskivorna snart så häller frugan färgen över racern. (Såg en älg på måndagskvällens runda.)
Om jag inte målar vindskivorna snart så häller frugan färgen över racern. (Såg en älg på måndagskvällens runda.)
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 23:32Låter ju jobbigt. Min fru kör följebil när jag cyklar till Sundsvall. Och hon gillar det. (Visst åker jag på att byta några fönster till hösten, men det är ju då det... :-))
Låter ju jobbigt. Min fru kör följebil när jag cyklar till Sundsvall. Och hon gillar det. (Visst åker jag på att byta några fönster till hösten, men det är ju då det... :-))
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 11:19Idag vinner Sastre (säger jag som tyckte 60 ggr pengarna på honom var värd en chansning)!
Idag vinner Sastre (säger jag som tyckte 60 ggr pengarna på honom var värd en chansning)!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:09Seg etapp idag:)
Seg etapp idag:)
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 18:27Japp! Men Cavendish har bra ben! (H)
Japp! Men Cavendish har bra ben! (H)
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 18:32och Renshaw har fått rast.
och Renshaw har fått rast.