Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 17:28Dramatisk etapp idag! Men gjorde Contador rätt som drog? Skulle han ha väntat in Andy? Det lär bli en snackis.
Dramatisk etapp idag! Men gjorde Contador rätt som drog? Skulle han ha väntat in Andy? Det lär bli en snackis.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 17:38Svår fråga. På ett sätt gjorde han rätt, det handlar om att ha grejerna med sig och att allt funkar. Trots allt så är ju målet att vinna och i fall konkurrenterna missar på ett eller annat sätt så är ju det bara bra för en själv.
Sen så är det ju alltid
Svår fråga. På ett sätt gjorde han rätt, det handlar om att ha grejerna med sig och att allt funkar. Trots allt så är ju målet att vinna och i fall konkurrenterna missar på ett eller annat sätt så är ju det bara bra för en själv.
Sen så är det ju alltid
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 18:02Nej, det är väldigt lätt att hamna i någons sikte.
Nej, det är väldigt lätt att hamna i någons sikte.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 18:52Jag tycker väldigt synd om Andy men va sjutton ska de vänta för?? Shit happens och det får man leva med. Böla om att det är orättvist är bara trams.
Eller så är det något jag inte fattat som ni så gärna kan få förklara för mig. Jag skulle kunna förstå d
Jag tycker väldigt synd om Andy men va sjutton ska de vänta för?? Shit happens och det får man leva med. Böla om att det är orättvist är bara trams.
Eller så är det något jag inte fattat som ni så gärna kan få förklara för mig. Jag skulle kunna förstå d
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 19:35Dom väntade tillräckligt på Andy på 2a etappen. Han har redan fått sin frisläng.
Dom väntade tillräckligt på Andy på 2a etappen. Han har redan fått sin frisläng.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 19:40Jag måste ha missat att Andy körde i ledartröjan på andra etappen?
Jag måste ha missat att Andy körde i ledartröjan på andra etappen?
Quote from Lena O on 19 July 2010, 19:44Hade han varit inblandat i en vurpa, då hade jag förväntat mig att de väntade, men en fungerande cykel är lika mycket en del av sporten som en fungerande cyklist. Obs: En kedja hoppa inte bara av sig själv, på något sett har han klantat till det, nerver??
Hade han varit inblandat i en vurpa, då hade jag förväntat mig att de väntade, men en fungerande cykel är lika mycket en del av sporten som en fungerande cyklist. Obs: En kedja hoppa inte bara av sig själv, på något sett har han klantat till det, nerver??
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 19:50Ja, så kan man se det men jag tror att Andy inte kommer att glömma detta tills i morgon.
Ja, så kan man se det men jag tror att Andy inte kommer att glömma detta tills i morgon.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 20:59Contador gjorde fel. Han skulle dratt ner på farten. Sagt till dom andra (Menchov, Vino m.fl) att Schleck har mekaniska problem. Då tror jag dom hade tagit ett gemensamt beslut att dra ner på tempot iaf fram till bergskrönet.
Samtidigt var det lite dåli
Contador gjorde fel. Han skulle dratt ner på farten. Sagt till dom andra (Menchov, Vino m.fl) att Schleck har mekaniska problem. Då tror jag dom hade tagit ett gemensamt beslut att dra ner på tempot iaf fram till bergskrönet.
Samtidigt var det lite dåli
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 21:02Astana kör på SRAM precis som Saxo. Men jag har noterat en viss nyckfullhet hos framväxeln och råkat ut för samma kedjehopp som Andy utan synbar anledning (SRAM). Kedjan går plötsligt ner på lilla klingan (växelhandtaget släpper utan påverkan) och överbli
Astana kör på SRAM precis som Saxo. Men jag har noterat en viss nyckfullhet hos framväxeln och råkat ut för samma kedjehopp som Andy utan synbar anledning (SRAM). Kedjan går plötsligt ner på lilla klingan (växelhandtaget släpper utan påverkan) och överbli