Quote from Guest on 13 June 2006, 12:44En sak som vore bra när man skapar mål vore om man kunde bestämma att "ett pass" är minimum n minuter.
Räkna t ex bara aktiviteter på > 30 minuter som pass, inte de fem minuter transportcykling jag haft på väg dit, däremot om jag är ute och cyklar i en t
En sak som vore bra när man skapar mål vore om man kunde bestämma att "ett pass" är minimum n minuter.
Räkna t ex bara aktiviteter på > 30 minuter som pass, inte de fem minuter transportcykling jag haft på väg dit, däremot om jag är ute och cyklar i en t
Quote from Andreas Björklund on 13 June 2006, 12:54Att summera flera småfnuttar kan man göra genom att markera "Räkna flera pass under samma dag som ett pass." under "mål". Fast då blir det ju ALLA pass under en dag samlade till ett pass och det var kanske inte vad du eftersträvade... 🙂
Att summera flera småfnuttar kan man göra genom att markera "Räkna flera pass under samma dag som ett pass." under "mål". Fast då blir det ju ALLA pass under en dag samlade till ett pass och det var kanske inte vad du eftersträvade... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2006, 16:00Nej jag vill kunna välja vad som summeras. Jag vill kunna mata in allt för att få en totalbild, men sedan välja vad som är ett pass.
T ex om jag skrev pass del ett, två, tre kanske? Eller ngt ...Förresten vore ett negativt filter rätt bra också, kunn
Nej jag vill kunna välja vad som summeras. Jag vill kunna mata in allt för att få en totalbild, men sedan välja vad som är ett pass.
T ex om jag skrev pass del ett, två, tre kanske? Eller ngt ...
Förresten vore ett negativt filter rätt bra också, kunn
Quote from Cliff Barnes on 13 June 2006, 18:42I viss mån går det ju att göra genom att välja vad man menar med de olika alternativen. Jag använder t ex Gång/promenad endast för transportsträckor, för att kunna märka ut dem tydligare. Det kan ju funka i väntan på en permanent lösning om inte annat.
I viss mån går det ju att göra genom att välja vad man menar med de olika alternativen. Jag använder t ex Gång/promenad endast för transportsträckor, för att kunna märka ut dem tydligare. Det kan ju funka i väntan på en permanent lösning om inte annat.
Quote from Funbeat user on 13 June 2006, 20:07Jo jag har tänkt att jag använder cykling-distans om jag tar långa cykelturer, men om jag vill få en summering av allt som inte är transport så blir det så många saker ... och man kan ju vara lat i det med 🙂
Gående finns det ju; transportgående, sällskap
Jo jag har tänkt att jag använder cykling-distans om jag tar långa cykelturer, men om jag vill få en summering av allt som inte är transport så blir det så många saker ... och man kan ju vara lat i det med 🙂
Gående finns det ju; transportgående, sällskap
Quote from Cliff Barnes on 13 June 2006, 22:19Ja, en summering av fylleträning hade varit något. Kanske en topplista för det också? 🙂
Nu är jag offtopic, förlåt.
Ja, en summering av fylleträning hade varit något. Kanske en topplista för det också? 🙂
Nu är jag offtopic, förlåt.
Quote from Funbeat user on 14 June 2006, 12:46Näver mind:)))
Mästerskapet i fylleträning?
Näver mind:)))
Mästerskapet i fylleträning?
Quote from Pernilla Liljegren on 15 June 2006, 09:34Fylleträning: är det träning på att bli full eller är det att träna på fyllan? Är det senare av alternativen effektivt, tro?
Fylleträning: är det träning på att bli full eller är det att träna på fyllan? Är det senare av alternativen effektivt, tro?
Quote from Cliff Barnes on 15 June 2006, 10:15Kanske inte effektivt, men väl...intressant. 😉 Att lägga sig i bastun efter den träningen är dock helt underbart, om än kanske inte ultimat för vätskebalansen. 🙂
Kanske inte effektivt, men väl...intressant. 😉 Att lägga sig i bastun efter den träningen är dock helt underbart, om än kanske inte ultimat för vätskebalansen. 🙂
Quote from Zsuzsi Zsédely on 15 June 2006, 10:43Jag ska till Åland v 32! 25 meter till havet och egen bastu!
Kanske ska ha ett fylleträningsläger samtidigt, för ultimat utvärdering...
Jag ska till Åland v 32! 25 meter till havet och egen bastu!
Kanske ska ha ett fylleträningsläger samtidigt, för ultimat utvärdering...