Quote from Håkan Lilja on 15 June 2006, 13:00Låter som ett bra upplägg J-E. Du kan väl ändå inte träna cykling på Åland.
Låter som ett bra upplägg J-E. Du kan väl ändå inte träna cykling på Åland.
Quote from Emma Sjöberg on 15 June 2006, 13:16Inte cykla på Åland???
Men det är väl det dom gör där, massor av cyklister överallt ju. Visserligen ofta med kärror efter sig.
Inte cykla på Åland???
Men det är väl det dom gör där, massor av cyklister överallt ju. Visserligen ofta med kärror efter sig.
Quote from Funbeat user on 15 June 2006, 13:40Intressant är nog ordet - fast en bekant brukade säga fyllträning om sån där komplett oorganiserd och osystematisk träning också - alla sorter må räknas 🙂
Intressant är nog ordet - fast en bekant brukade säga fyllträning om sån där komplett oorganiserd och osystematisk träning också - alla sorter må räknas 🙂
Quote from Zsuzsi Zsédely on 15 June 2006, 13:43Cykeln får nog stanna hemma! Jag tror att det är grusväg fram till huset, kanske läge för MTB, men inriktar mej nog på löpning/jogging!
Hoppas på badtemperaturer också, då blir det massor med simning!!
Sen en öl och vipps, in i bastun!!
Cykeln får nog stanna hemma! Jag tror att det är grusväg fram till huset, kanske läge för MTB, men inriktar mej nog på löpning/jogging!
Hoppas på badtemperaturer också, då blir det massor med simning!!
Sen en öl och vipps, in i bastun!!
Quote from Pernilla Liljegren on 15 June 2006, 14:06Tja, det kanske är roligare att träna på fyllan, vad vet jag. Vätskebalansen kan nog bli ett problem, ja.
F ö! Nu har jag skaffat cykel! Ytterligare ett sätt att träna på sommaren och så kan man vara social på långcyklingen, särskilt som jag inte cyklat
Tja, det kanske är roligare att träna på fyllan, vad vet jag. Vätskebalansen kan nog bli ett problem, ja.
F ö! Nu har jag skaffat cykel! Ytterligare ett sätt att träna på sommaren och så kan man vara social på långcyklingen, särskilt som jag inte cyklat
Quote from Lena O on 15 June 2006, 16:28Silva: "Visserligen ofta med kärror efter sig"
Språklektion önskas.
Är kärror den plurala formen av kärring?
Silva: "Visserligen ofta med kärror efter sig"
Språklektion önskas.
Är kärror den plurala formen av kärring?
Quote from Funbeat user on 15 June 2006, 16:30Tror snarare det betyder barnaskaror ... (Fy på dig GF!:))
Tror snarare det betyder barnaskaror ... (Fy på dig GF!:))
Quote from Fredrik Närenfors on 15 June 2006, 16:33Det är i alla fall plural och kärrorna kan nog vara fyllda med lite av varje 🙂
Det är i alla fall plural och kärrorna kan nog vara fyllda med lite av varje 🙂
Quote from Pernilla Liljegren on 15 June 2006, 16:45Öl?
Öl?
Quote from Emma Sjöberg on 15 June 2006, 16:50Ha ha.. Underbart!
Nää kärror är inte pluralformen av kärring!
En kärra kan man fylla med öl eller annat, typ tält, sovsäck, triangiakök 🙂
Ha ha.. Underbart!
Nää kärror är inte pluralformen av kärring!
En kärra kan man fylla med öl eller annat, typ tält, sovsäck, triangiakök 🙂