Quote from Guest on 5 April 2010, 15:35Hej. Undrar om några av er vet om det går bra att dela på en Garmin Forerunner 305. Min sambo och jag är sugna på att skaffa en, men det känns onödigt att ha varsin.
Kan man föra över och spara löprundor i varsitt konto?
Någon som har erfarnehet av detta?
Hej. Undrar om några av er vet om det går bra att dela på en Garmin Forerunner 305. Min sambo och jag är sugna på att skaffa en, men det känns onödigt att ha varsin.
Kan man föra över och spara löprundor i varsitt konto?
Någon som har erfarnehet av detta?
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 15:45Hej! Jag snikade på min sambos i nästan ett år innan jag köpte mig en egen. Det gick alldeles utmärkt eftersom vi använde varsinn dator med Sport tracks och därmed inte hade några kontoproblem. Jag fick helt sonika ge fan i att importera hennes löparspår
Hej! Jag snikade på min sambos i nästan ett år innan jag köpte mig en egen. Det gick alldeles utmärkt eftersom vi använde varsinn dator med Sport tracks och därmed inte hade några kontoproblem. Jag fick helt sonika ge fan i att importera hennes löparspår
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 18:59Använder du SportTracks är det inte några problem att hålla isär träningen. Det går att använda flera loggböcker.
Använder du SportTracks är det inte några problem att hålla isär träningen. Det går att använda flera loggböcker.