Quote from Guest on 27 April 2009, 15:21Har det isf fungerat med seedningen?
I mitt fall så startar jag i den oseddade gruppen trots seedningsloppet. Har mailat och påtalat detta men ej fått svar ännu.
Har det isf fungerat med seedningen?
I mitt fall så startar jag i den oseddade gruppen trots seedningsloppet. Har mailat och påtalat detta men ej fått svar ännu.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 15:31Jag och flera kompisar var med på seedningslopet och vi är uppseedade.
Jag och flera kompisar var med på seedningslopet och vi är uppseedade.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 19:35Hur vet man om man är uppseedad? Sprang loppet, men hur vet jag om jag seedat upp mig? Tror nämligen inte att vår tid tog oss så många startgrupper framåt, så egentligen vet jag inte om det gjorde så stor skillnad...
Hur vet man om man är uppseedad? Sprang loppet, men hur vet jag om jag seedat upp mig? Tror nämligen inte att vår tid tog oss så många startgrupper framåt, så egentligen vet jag inte om det gjorde så stor skillnad...
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 22:39Jo då, alla som deltog och slutförde seedade sig. Har man bara en tid så slipper man det oseedade fältet. I ditt fall, tog mig friheten att kika i din kalender, så borde du ligga i någon av grupperna 9-11. Förmodligen närmare 9 än 11 då dessa grupper mots
Jo då, alla som deltog och slutförde seedade sig. Har man bara en tid så slipper man det oseedade fältet. I ditt fall, tog mig friheten att kika i din kalender, så borde du ligga i någon av grupperna 9-11. Förmodligen närmare 9 än 11 då dessa grupper mots
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 09:18Jag skickade en fråga om seedningen och fick svaret att man multiplicerade tiden på loppet med 2,3. I mina ögon känns det väl inte helt rättvisande men så var det iaf.
Jag skickade en fråga om seedningen och fick svaret att man multiplicerade tiden på loppet med 2,3. I mina ögon känns det väl inte helt rättvisande men så var det iaf.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 09:38Seedade, men nått strul blev det, men efter att jag mailat in både seedningsplats/tid/personnummer och varvsid för säkerhets skull, så fixade de det. Tog dock 3 dagar att få svar.
Seedade, men nått strul blev det, men efter att jag mailat in både seedningsplats/tid/personnummer och varvsid för säkerhets skull, så fixade de det. Tog dock 3 dagar att få svar.