Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Inget systemkrav på Cortex utan enbart skruvade funderingar.

än så länge bara eliten här

jag undrar om andreas kommer bli snabare på scotten om han köper en matchande motorcykel?

Spurtträning med MCpace är mycket effektivt. Jag körde det varje pass på Odrups betongbana.

Sedan vet ju inte jag om det är ett Stolpscott att köra Scott.?
De är för klena tycker jag och jag föredrar min gamla plasthoj som är morgondagens träningsbild om

hyfsat många cyklistfruar får tydligen ligga före på scoter när det är hastighetsträning.
måste ändå vara bättre än att vara hockey fru i de lägre divitionerna

Man kan också köra bilpace. Jag körde ofta lastbilspace. De brukade bara köra i åttio. Numera håller de 90+ även uppför så det fungerar inte så bra.

Man är ju lite klen!

Haj haj!!

Hehe, nja om scotten blir snabbare för att det blir en 900RR i familjen är nog tveksamt, men kan ju iof göra en del på aerodynamiken på husse. Målbilden är att få den optimala droppformen som på Davids bild av den italienske mästaren! Det är sv

Det där är stallmästaren i Lampre Fondital!
Han gillar Pizza Hawaii, precis jag!
Den skall vara hemmagjord med mycket Mozzarella.

Jag såg att klene Zlatan är i Sverige för att bli rehabliterad efter Inters dopingövningar.

Aha! Då har jag förutsättningar för att bli optimerad. En Hawaii trillade ner i förrgår, utan några problem.

Ja jag såg också att Zlatan ville utnyttja svenskt spa. Det där med dopningen har jag lyckats missa alternativt förträngt.

Alla fotbollsspelare är dopade! De vet bara inte om det!
All smärtstillande skit som de kör i sig med hjälp av sina läkare.

Sen gnälls det för att de går sönder. Zlatan la på sig 5-10 kg muskler på första vinterträningen i Juventus. Säkert helt utan tjos

Ja det är märkligt att de verkar knapra värktabletter som puffar till filen. Kan ju inte vara ekonomiskt att köra full fart när senfästen hänger på tre kvart och smärtar. Men de har säkert bra ekonomer på uppsatta positioner i klubbarna.