Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Man vill inte låta sin investering sitta på bänken och gnälla.

Jag tror att fem timmar träning om dagen hade gjort susen. Då hade deras fysik klarat av några smällar.

Hehe, ja kanske det. Vet inte hur mycket de tränar nu men det verkar ju finnas tid över till att rumla en hel del på olika pubar.

Jag hörde av Mia von Reis att Halmstad BK tog in en friidrottstränare som fystränare och sänkte skadefrekvensen med närmare 80%.

Nickträning med medicinboll är inte bra för intelligensen!

Det kan jag tänka mig! Fotbollstränare borde ju vara mer inriktade mot att kunna taktiken bakom fotboll men kanske inte lika självklart att de kan leda övningar som skall stärka kroppen.

Haha, nickning med medicinboll låter som en redig fotbollstränarövn

"Norge skulle spela fotboll mot Danmark. Vid första halvlek ledde danskarna 1-0, då ett tåg kom tutande. Danskarna hörde visslan och trodde matchen var över varpå alla gick ut.
- 20 minuter senare kvitterade norrmännen.."

Det är det som kallas pannben och fotbollsintelligens.

Nu är vi alldeles för seriösa.
Jag skall cykla in till stan och köra förbi Olympia.
Då kan man muntra upp laget med glada tillrop, Sopegäng!

skadeförebyggande träning är ju en fin ide också. som stabilitetsträning av skottfoten som oftast är väldigt skör och inte tål så mycket belastning.

Har ni inget oseriöst att berätta?

Jag skall ned och köra Slottsrundan och har taktiken klar.
Inte dra innan vi passerat Slimmingebackarna.
De har man flashbacks ifrån under Karatloppet i min tävlingskarriär. Jag började när de var asfalterade i vart fa

kiropraktorn jag hyr utav fram till 30: de april ska anmäla mig för egenmäktigt förfarande för att jag satt lås på min lokal.

oseriöst nog?
det tyckte polisen jag talade med iallafall.
jag behövde inte oroa mig, vilket polisen tyckte att kiropraktorn sku

Smart. Så gör prååffsen, David.

Jo, Hur är det med Lance Armstrångs kärleksliv, någon som vet? Han var ju på tapeten inte för så länge sedan med någon...vem det nu var och jag vill veta!