Quote from Guest on 9 May 2011, 19:46Som ni kanske läst tidigare så håller jag på att vänja in mig med ett nytt (för mig) framfotalöpsteg samt nya Newton Running-skor. Jag testade de nya skorna 2011-03-16 så jag har kört invänjning sedan dess vilket blir 2 månader om ca 1 vecka.
Detta har i
Som ni kanske läst tidigare så håller jag på att vänja in mig med ett nytt (för mig) framfotalöpsteg samt nya Newton Running-skor. Jag testade de nya skorna 2011-03-16 så jag har kört invänjning sedan dess vilket blir 2 månader om ca 1 vecka.
Detta har i
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 19:56Kul att höra hur det går för dig och GRATTIS till pers;) Det visar väl att du är på rätt väg.
Kul att höra hur det går för dig och GRATTIS till pers;) Det visar väl att du är på rätt väg.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 21:28Jo jag hoppas jag är på rätt väg, mitt största problem just nu är nog att hålla igen så jag får hoppas jag inte går ut för hårt och skadar mig.
Jo jag hoppas jag är på rätt väg, mitt största problem just nu är nog att hålla igen så jag får hoppas jag inte går ut för hårt och skadar mig.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 19:11Och idag så körde jag mitt längsta långpass någonsin i hyfsat makligt tempo. 20km@sub120min är jag riktigt nöjd med.
Bara hoppas att det fortsätter så här nu. Ändringen av löpsteget har tagit tid men helt klart värt jobbet som det känns nu.
Återkommer
Och idag så körde jag mitt längsta långpass någonsin i hyfsat makligt tempo. 20km@sub120min är jag riktigt nöjd med.
Bara hoppas att det fortsätter så här nu. Ändringen av löpsteget har tagit tid men helt klart värt jobbet som det känns nu.
Återkommer