Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDet bästa med hösten är...
You need to log in to create posts and topics.

Så du håller typ på med Urban exploration och får betalt för det? 😉 Såg du Sveriges Hemliga Rum eller vad det hette på TV? Har det på lap:en, ska nog ta o beta av det snart..

ja lite urban exploration är det nog, första gångern apå nya ställen.Sen är det ju inte sååå spännade. Men visst lite händer det ju.
Hissas ner i en pumpgrop.... köra tåg... räkan vattendroppar som läcker in i t-banan... injektera berg på Äspö...
ja lite

jupp råkade visst komma in, blir lite omställning när jag är van att jobba o nästan ha en hyffsad ekonomi, tur jag får lite sponsorpengar från jobbet(betalt) fast det är inte astronomiska siffror, så det blir hårt att köpa alla saker man bara måste ha...

Passa på så att ljuset i tunneln inte är ett mötande tåg!

LLH, du gör en ju nyfiken! Vad är det för spännande med september? *Nyfiken*

Säkert något mysko skivsläpp!

Har nog inte riktigt hängt med i tråden, spelar han in någon skiva?

Hårdrockare har alltid koll på skivsläpp....kanske skall Korn släppa någon B-sida i maxi format...

gaaaaahhhh!!!!

Har ni inget annat för er om dagarna än att hänga här och skicka massa meddelenade 😀 😉

själv har jag varit extremt bizzy-bizzy på jobbet i dag med en lite system som fallerat hos kund och lite annat kul så jag har ju missat diskussionen

Idag var det riktigt höstlikt när regnet stod som spön i backen när jag gick hem från jobbet, men nu plötsligt är himlen blå igen och solen skiner. Det är ändå något visst med hösten...