Quote from Guest on 10 February 2008, 21:34Nu ikväll tar det upp till en minut mellan att man trycker på "Hoppa till nästa inlägg" tills att man kommer dit - det är ganska frustrerande!
Nu ikväll tar det upp till en minut mellan att man trycker på "Hoppa till nästa inlägg" tills att man kommer dit - det är ganska frustrerande!
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 21:44Trodde det var min dator som var extra seg ikväll men det är alltså fler som tycker det går långsamt ikväll (#)
Trodde det var min dator som var extra seg ikväll men det är alltså fler som tycker det går långsamt ikväll (#)
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 21:44Jo undrar hela tiden om jag glömt klicka någonstans?
Klisterföre ...
Jo undrar hela tiden om jag glömt klicka någonstans?
Klisterföre ...
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 21:45min är också riktigt superseg ikväll......!?!
min är också riktigt superseg ikväll......!?!
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 21:47Väldigt gott att det även är segt hos er andra trodde min Dator mådde lite dåligt.
Så efter en seg vecka med träningen, är det likadant här.
Väldigt gott att det även är segt hos er andra trodde min Dator mådde lite dåligt.
Så efter en seg vecka med träningen, är det likadant här.
Quote from Mikaela Lexén on 10 February 2008, 21:49Jag har upplevt att det varit segt till och från i flera dagar nu...
Dags för lite underhåll på servern kanske?
Jag har upplevt att det varit segt till och från i flera dagar nu...
Dags för lite underhåll på servern kanske?
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 21:53Aha, trodde datorn anpassat sig efter mig, är nämligen mycket trög idag....
Aha, trodde datorn anpassat sig efter mig, är nämligen mycket trög idag....
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 22:02För mig går det inte segt, med löpningen. Men jag och min käresta konstaterar nu att FunBeat börjar bli lika segt som Puls.se.
För mig går det inte segt, med löpningen. Men jag och min käresta konstaterar nu att FunBeat börjar bli lika segt som Puls.se.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 22:02Håller med Dennis. Det har varit så en tid nu - minst en vecka - och framförallt kvällstid.
Håller med Dennis. Det har varit så en tid nu - minst en vecka - och framförallt kvällstid.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 22:03Varit segt några dar för mig oxå.
Jag mailade Olle härom dan om det och jag har även mailat nyss om att det inte blivit bättre :D.
Varit segt några dar för mig oxå.
Jag mailade Olle härom dan om det och jag har även mailat nyss om att det inte blivit bättre :D.