Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 22:14Skönt att det inte bara var min inbillning. Trodde det var jag som var otålig bara 😀
Skönt att det inte bara var min inbillning. Trodde det var jag som var otålig bara 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 22:16ehhh, vet ni vad? Det går ännu segare att använda nästaolästainlägg eftersom den här tråden kommer upp hela tiden ... 😉
ehhh, vet ni vad? Det går ännu segare att använda nästaolästainlägg eftersom den här tråden kommer upp hela tiden ... 😉
Quote from Lena O on 10 February 2008, 22:41Har Funbeat blivit tjock? Dags att banta 😀
Har Funbeat blivit tjock? Dags att banta 😀
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 09:17Lingling: Det är ju därför det finns en knapp Markera som ointressant 😉
Lingling: Det är ju därför det finns en knapp Markera som ointressant 😉
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 09:44Halloj! Jag håller på och jobbar på segheten. Med lite otur kan det hålla i sig nån dag till. Håll ut! 🙂
Halloj! Jag håller på och jobbar på segheten. Med lite otur kan det hålla i sig nån dag till. Håll ut! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 09:46Jag upplever i princip sedan en-två veckor att funbeat nu är nästan lika långsamt som puls.se, och det är ett dåligt betyg. Till och med förstasidan som ju inte hämtar mycket från databaser går segt, och det är ju lite skumt. okej, Olle hann svara så då k
Jag upplever i princip sedan en-två veckor att funbeat nu är nästan lika långsamt som puls.se, och det är ett dåligt betyg. Till och med förstasidan som ju inte hämtar mycket från databaser går segt, och det är ju lite skumt. okej, Olle hann svara så då k
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 16:34"Lingling: Det är ju därför det finns en knapp Markera som ointressant "
Gissa vad jag väntade/hoppades på?
....Jo att det här t ex skulle dyka upp:
"Halloj! Jag håller på och jobbar på segheten. Med lite otur kan det hålla i sig nån dag till. Håll
"Lingling: Det är ju därför det finns en knapp Markera som ointressant "
Gissa vad jag väntade/hoppades på?
....
Jo att det här t ex skulle dyka upp:
"Halloj! Jag håller på och jobbar på segheten. Med lite otur kan det hålla i sig nån dag till. Håll
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 17:03Oh..då är det nog inget fel på min router....HA, ska jag säga till pojkvännen!!
Oh..då är det nog inget fel på min router....HA, ska jag säga till pojkvännen!!
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 17:47Jag som tänkte börja att kolla efter en ny dator då det gick så segt...då slipper jag det för tillfället och kan lägga pengar på lite cykelprylar istället..
Jag som tänkte börja att kolla efter en ny dator då det gick så segt...då slipper jag det för tillfället och kan lägga pengar på lite cykelprylar istället..
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 21:36Det verkar gå fortare nu på måndagskvällen, kanske är det fixat?
Det verkar gå fortare nu på måndagskvällen, kanske är det fixat?