Quote from Guest on 20 April 2010, 07:36Det här kanske redan har diskuterats, men jag skriver det ändå: Varför kan man inte välja att se kalendern upp och ner? Om jag väljer att se mer än 7 dagar fram/7 bak så måste jag scrolla långt ner varje gång jag ska skriva in något, vilket känns ganska o
Det här kanske redan har diskuterats, men jag skriver det ändå: Varför kan man inte välja att se kalendern upp och ner? Om jag väljer att se mer än 7 dagar fram/7 bak så måste jag scrolla långt ner varje gång jag ska skriva in något, vilket känns ganska o
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 07:46Håller med!
Håller med!
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 08:01Instämmer!
Instämmer!
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 08:30+1
+1
Quote from ellen olsson on 20 April 2010, 08:32Konfigurerbart? Ja
Icke-kronologisk ordning? Nej!
Konfigurerbart? Ja
Icke-kronologisk ordning? Nej!
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 08:37Fredrik +1
Fredrik +1
Quote from Magnus Gelang on 20 April 2010, 08:52Håller med Fredrik.
Håller med Fredrik.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 09:20En kalender som går baklänges? Bara jag slipper det så. 🙂
En kalender som går baklänges? Bara jag slipper det så. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 09:22Jag är dessvärre skeptisk. Självklart kan det vara störande att behöva scrolla, men mer än störande är den förvirring som skulle uppstå av en kalender som är helt olik alla andra kalendrar man sett. Ibland måste man göra avvägningar som detta.
Fast det ä
Jag är dessvärre skeptisk. Självklart kan det vara störande att behöva scrolla, men mer än störande är den förvirring som skulle uppstå av en kalender som är helt olik alla andra kalendrar man sett. Ibland måste man göra avvägningar som detta.
Fast det ä
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 09:44Vad sägs om en länk överst på kalendersidan som leder till ett bokmärke/ankare vid aktuell vecka på samma sida?
Vad sägs om en länk överst på kalendersidan som leder till ett bokmärke/ankare vid aktuell vecka på samma sida?