Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 09:59En lösning kanske skulle kunna vara att Vyn "Visa i lista" under min träning gick att sortera stigande eller fallande.
En lösning kanske skulle kunna vara att Vyn "Visa i lista" under min träning gick att sortera stigande eller fallande.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 10:07Jesper: Japp, det är en bra lösning. (Såvida man inte verkligen föredrar kalendersidan framför listsidan)
Jesper: Japp, det är en bra lösning. (Såvida man inte verkligen föredrar kalendersidan framför listsidan)
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 10:49Jag har nog sagt det förr: Jag vill ha en helt vanlig kalender som visar en månad per sida. Långa träningsberättelser och blogginlägg ska visas avkortade så att de inte sträcker sönder kalendervyn. Hela vitsen med en kalender är ju att den är överblickbar
Jag har nog sagt det förr: Jag vill ha en helt vanlig kalender som visar en månad per sida. Långa träningsberättelser och blogginlägg ska visas avkortade så att de inte sträcker sönder kalendervyn. Hela vitsen med en kalender är ju att den är överblickbar
Quote from Elias Engqvist on 20 April 2010, 10:58Absolut Mikael - enkelt och lättfattligt. Då får man i stället ha nåt default-värde på vad som ska visas under kalendern: "Summering av genomförda träningar som är synliga i kalendern" får ändras till gällande default som man sätter själv. Tex: "Summering
Absolut Mikael - enkelt och lättfattligt. Då får man i stället ha nåt default-värde på vad som ska visas under kalendern: "Summering av genomförda träningar som är synliga i kalendern" får ändras till gällande default som man sätter själv. Tex: "Summering
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 20:24Mikael skrev: "Långa träningsberättelser och blogginlägg ska visas avkortade så att de inte sträcker sönder kalendervyn"
Håller med! Ett alternativ är kanske att göra som med reklamen som finns på träningsregistreringssidan; en liten del av texten syns i
Mikael skrev: "Långa träningsberättelser och blogginlägg ska visas avkortade så att de inte sträcker sönder kalendervyn"
Håller med! Ett alternativ är kanske att göra som med reklamen som finns på träningsregistreringssidan; en liten del av texten syns i