Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningDet perfekta löpsteget i labbet?
You need to log in to create posts and topics.

http://www.gp.se/gptv?path=gptv.abcdn.net/TV-ARKIV/Goteborg/I_form_till_varvet&playfile=12270_I_form_till_varvet_-_Del_5_134628.pls&autostart=1

Anledningen till att jag lägger in det här, är att jag har jobbat med elektroniken. (H)

Coolt 🙂

Han hade ju ett riktigt hyggligt löpsteg, rak i kroppen, lätt och ledig. Speciellt om man kollade på skelettet, det såg ut som en söndagsjoggare 🙂
Dock var jag förvånad över hur mycket han rörde sej upp och ner, men om han ökar kadensen liiiite till får

En 33-årig person med genomsnittligt konditionsvärde som på 10 veckor skall träna upp sig till 1:35 på halvmaran! Får en verkligen att känna att livet är orättvist 🙁

-Fast det blev ju med ens lite mer rättvist när han fick en kännig i ena hamstring...

10 v för ett HM = dumheter!

Jag sprang på 1.31 sist, men hur mina konditionsvärden ser ut vet jag inte riktigt :D.

Jag känner Hilmersson. Han är naturligt ganska snabb och har spelat en massa fopåll. Ganska rimligt att han hamnar på runt 1.40 med 1.35 som stretchat mål. Ja, eller så går det åt skogen om han toköppnar, vilket det finns risk att han gör 🙂

Han kan nog bli nåt när han blir stor.
Heja Hilmersson!