Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDiagram?
You need to log in to create posts and topics.

Mina diagram är tomma trots att jag lägger till info, nån som vet om det är nåt särskilt jag behöver göra för att få dem att funka?

jag har samma problem. olle?

Aha! Ja dom strular lite grann vad det verkar. Jag ska titta på det och återkommer sen. (Just nu syns inte linjen om man inte lägger in siffror för åtminstone 2 på varandra följande dagar)

Nej det är helt tydligt, för jag har lagt in fakta där lite då och då, och ändå är det bara den allra senaste dagens notering som syns där ... om man har tur.
Så en intressant funktion, som tyvärr inte fungerar alls just nu.

Sedan, om man ska vara petig, så känns det lite bakfram i diagrammet. Dagens datum står ju nu där X-axeln korsar Y-axeln.. Borde inte dagens datum (eller senaste datumet man tittar på) vara längst ut till höger på X-axeln (den liggande alltså, jag minns i

Japp, den fungerar helt fantastiskt dåligt skulle man kunna säga. Uppgradering är på gång!

Jag tycker skalan ska sluta pa noll, annars ser forbattringar eller forsamringar overdrivet stora ut.

Ja jag håller nog med Björn.

(Dessutom: när man kan ladda upp sig på cyberspace, då kommer man väga 0 kg, så det blir ju definitivt aktuellt 🙂