Quote from Guest on 17 January 2009, 19:51Finns det något vis att få sin vikt i ett diagram här på funbeat, så man får se sin utveckling? Skulle vara kul. 🙂
Finns det något vis att få sin vikt i ett diagram här på funbeat, så man får se sin utveckling? Skulle vara kul. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 20:01Jag hittade 😀
Jag hittade 😀
Quote from Camilla Höög on 17 January 2009, 20:33Kul, jag visste inte att vikt gick att välja i diagrammet.
Det är ju en riktigt suverän funktion om man väljer att gruppera på månad. Då blir varje stapel snittvikt under perioden.
1 månad är bra tidsspann för att se åt vilket håll vikten går. Vecka för v
Kul, jag visste inte att vikt gick att välja i diagrammet.
Det är ju en riktigt suverän funktion om man väljer att gruppera på månad. Då blir varje stapel snittvikt under perioden.
1 månad är bra tidsspann för att se åt vilket håll vikten går. Vecka för v
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 21:04om man viktminskar är det visst mening med veckovis gruppering!
om man viktminskar är det visst mening med veckovis gruppering!
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 11:42Ett sätt att få fram ett följa sin vikt med diagram är att gå in under fliken "min träning", och därefter trycka på "registrera dagsnotering". Där kan du göra noteringar över bl.a. vikten.
Ett sätt att få fram ett följa sin vikt med diagram är att gå in under fliken "min träning", och därefter trycka på "registrera dagsnotering". Där kan du göra noteringar över bl.a. vikten.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 06:55Pontus - det är så vi gjort men inte tidigare har visst att man kunde se i diagrammen...
Tror det är ganska nyligen tillagt där!
Pontus - det är så vi gjort men inte tidigare har visst att man kunde se i diagrammen...
Tror det är ganska nyligen tillagt där!
Quote from mårten jansson on 19 January 2009, 09:15Nej, den funktionen har jag använt sedan jag blev medlem 2006 😉
EDIT: Nu pratar jag alltså om diagramfunktionen för vikt.
Nej, den funktionen har jag använt sedan jag blev medlem 2006 😉
EDIT: Nu pratar jag alltså om diagramfunktionen för vikt.
Quote from Rasmus Olsson on 19 January 2009, 09:37Hur tar man bort en dagsnotering?
Hur tar man bort en dagsnotering?
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 09:45hmmm, bara jag som är halvblind då (H)
hmmm, bara jag som är halvblind då (H)
Quote from mårten jansson on 19 January 2009, 09:48Bruse... du klickar på datumet i kalendern för den dag som dagsnoteringen står på.
Bruse... du klickar på datumet i kalendern för den dag som dagsnoteringen står på.