Quote from Rasmus Olsson on 19 January 2009, 10:16Tack... kanske inte helt logiskt?...
Tack... kanske inte helt logiskt?...
Quote from mårten jansson on 19 January 2009, 10:26Tycker att det är jättelogiskt... datum för dagsnotering, plus för träning. Men det har nog att göra med att det har varit så jättelänge.. nu ser det ju annorlunda ut med "registrera dagsnotering" i ovankanten. Det bästa hade väl varit om man kunde klicka
Tycker att det är jättelogiskt... datum för dagsnotering, plus för träning. Men det har nog att göra med att det har varit så jättelänge.. nu ser det ju annorlunda ut med "registrera dagsnotering" i ovankanten. Det bästa hade väl varit om man kunde klicka
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:09Förut kunde man faktiskt växla mellan dagsnotering och tränignsregistrering på samma "ruta" så att säga. Var ganska praktiskt, så råkade man trycka på fel så kunde man lätt "korrigera" utan att gå tillbaka.
Vilket fall kunna välja vikt i diagrammet har s
Förut kunde man faktiskt växla mellan dagsnotering och tränignsregistrering på samma "ruta" så att säga. Var ganska praktiskt, så råkade man trycka på fel så kunde man lätt "korrigera" utan att gå tillbaka.
Vilket fall kunna välja vikt i diagrammet har s
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:11Hur får man in sin vikt i diagram då...? Jag har letat och letat, men inget hittat. 😀
Hur får man in sin vikt i diagram då...? Jag har letat och letat, men inget hittat. 😀
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:13Min träning -> Visa i Diagram
Sen under diagrammet så väljer du i en av rullgardinerna (Innehåll för staplar: Innehåll för linje:) att du vill visa vikt. Istället för minutrar eller sträcka eller sånt där annat roligt. Finns massa skoj i de rullgardine
Min träning -> Visa i Diagram
Sen under diagrammet så väljer du i en av rullgardinerna (Innehåll för staplar: Innehåll för linje:) att du vill visa vikt. Istället för minutrar eller sträcka eller sånt där annat roligt. Finns massa skoj i de rullgardine
Quote from mårten jansson on 19 January 2009, 16:15Ja, Marie, jag blev så ledsen när "växlafunktionen" försvann...
Ja, Marie, jag blev så ledsen när "växlafunktionen" försvann...
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 16:18Jaha, okej! Tack så mycket. 🙂
Jaha, okej! Tack så mycket. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 17:21Ingen viktkontroll för mig - skönt att slippa - är mot viktfixering. (H)
Ingen viktkontroll för mig - skönt att slippa - är mot viktfixering. (H)
Quote from Bengt Askerfelt on 21 January 2009, 10:14Det är väl skillnad mellan viktkontroll och viktfixering?
Det är väl skillnad mellan viktkontroll och viktfixering?