Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Gr8!

Fantastiskt!!!! 😀

Jag såg att ABF hade både introduktionskurser i Bridge å Schack denna veckan...å så det dära "Lär känna ditt tangentbord" va det nu kan vara för någe.? //Gammal å trött.

Så j-a grymt!!! Nu kan man ju börja fundera på att bara använda Funbeat för sin bloggning!

Fem tummar upp av fem möjliga! (t+) (t+) (t+) (t+) (t+)

Tack Olle. Funderade på denna funktion ute i skidspåret idag och gjorde en sökning på RSS när jag kom hem. Självklart hade du redan fixat detta. Du är en klippa!

Christian Åhs, kan du inte ge en länk eller kortfattade instruktioner hur man lägger in sitt rss-flöde på sin privata hemsida ungefär så som du gjort? Det ser ju jättesnyggt ut. 🙂

Ja, det vore kanonbra om du gjorde det Christian! Jag har också funderat på det där.

Har ni Wordpress installerat eller vad har ni för privata webbsidor, dvs. möjlighet till att köra olika system eller installera själva?

Inte den blekaste. Jag har min hemsideadress hos min bredbandsleverantör (Bredbandsbolaget) och laddar upp filerna för min sida via FTP (Flash FXP).

Jag kör med e107 (se http://e107.org) med php och mysql bakom om det är intressant att veta.