Quote from Guest on 19 October 2014, 19:18Jag har tidigare beställt dirty girl gaiters och skulle gärna vilja köpa några fler.
Nu säljer hon ju inte direkt från hemsidan längre utan det går via ultra marathon runningstore. Någon som har provat att beställa därifrån och vet hur det funkar.
Det v
Jag har tidigare beställt dirty girl gaiters och skulle gärna vilja köpa några fler.
Nu säljer hon ju inte direkt från hemsidan längre utan det går via ultra marathon runningstore. Någon som har provat att beställa därifrån och vet hur det funkar.
Det v
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 19:28Köper rätt mycket därifrån och har aldrig haft problem, tror det är DHS men inte säker
Köper rätt mycket därifrån och har aldrig haft problem, tror det är DHS men inte säker
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 21:04Har handlat från dem två gånger. Inga problem men tog lång tid en av gångerna men det tror jag inte hade med fraktbolaget att göra. Kommer inte heller ihåg vilket det var. Tråkigt att du haft problem med UPS. Jag beställer mycket skivor som fraktas med de
Har handlat från dem två gånger. Inga problem men tog lång tid en av gångerna men det tror jag inte hade med fraktbolaget att göra. Kommer inte heller ihåg vilket det var. Tråkigt att du haft problem med UPS. Jag beställer mycket skivor som fraktas med de
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 23:22Har också handlat där ett par gånger utan problem. Mina DGG är inköpta där...
Har också handlat där ett par gånger utan problem. Mina DGG är inköpta där...
Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 18:36Butiken har gott rykte även bland engelska löpare.
Har haft kontakt med deras huvudperson Keith Godden i samband med ultror i England, bl.a. vid vätskekontroller där han hjälpt till, och har positivt intryck av honom.
Butiken har gott rykte även bland engelska löpare.
Har haft kontakt med deras huvudperson Keith Godden i samband med ultror i England, bl.a. vid vätskekontroller där han hjälpt till, och har positivt intryck av honom.
Quote from Bjarne Lewin on 24 October 2014, 16:12Det låter som att det bara är att shoppa loss då 🙂
Det låter som att det bara är att shoppa loss då 🙂