Quote from Guest on 18 February 2008, 17:59Tänkte att kanske någon här har varit med om samma sak som mig, och jag tänker mig att det inte borde vara något hinder med att börja löpa, men lite erfarenheter är ju alltid kul att höra om.
I slutet av förra året fick jag ett diskbråck i nacken mellan
Tänkte att kanske någon här har varit med om samma sak som mig, och jag tänker mig att det inte borde vara något hinder med att börja löpa, men lite erfarenheter är ju alltid kul att höra om.
I slutet av förra året fick jag ett diskbråck i nacken mellan
Quote from Pernilla Liljegren on 18 February 2008, 18:09Jag har också haft diskbråck i nacken, men behövde inte opereras. Jag är dock också intresserad av vad som kan påverka det negativt, eftersom det ändå kan komma tillbaka och jag ibland har misstänkta känningar.
Jag har också haft diskbråck i nacken, men behövde inte opereras. Jag är dock också intresserad av vad som kan påverka det negativt, eftersom det ändå kan komma tillbaka och jag ibland har misstänkta känningar.
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 18:16fråga din sjukgymnast om när du kan börja löpträna igen. hon/han vet ju vad just din nacke klarar av just nu.
generelt vad som framkallar diskala problem är dålig hålning och inaktiv prevertebral muskulatur bland mycket annat.
att ha datorskärmen för lå
fråga din sjukgymnast om när du kan börja löpträna igen. hon/han vet ju vad just din nacke klarar av just nu.
generelt vad som framkallar diskala problem är dålig hålning och inaktiv prevertebral muskulatur bland mycket annat.
att ha datorskärmen för lå
Quote from Pernilla Liljegren on 18 February 2008, 18:28Hmmm....det väcker ju frågan hur högt man ska ha den.... Och jag kan anklagas för mycket, men jag tror inte dålig hållning hör till dem....
Hmmm....det väcker ju frågan hur högt man ska ha den.... Och jag kan anklagas för mycket, men jag tror inte dålig hållning hör till dem....
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 18:29när man sitter rak i ryggen och tittar rakt fram så ska du ha övre halvan av skärmen mitt framför ögonen
när man sitter rak i ryggen och tittar rakt fram så ska du ha övre halvan av skärmen mitt framför ögonen
Quote from Pernilla Liljegren on 18 February 2008, 18:42Ok! Tack!
Ok! Tack!
Quote from Lotta Lindström on 18 February 2008, 19:13Ingen har någonsin anklagat mig för att ha en bra sittställning framför datorn. Men jag försöker ibland...
Ingen har någonsin anklagat mig för att ha en bra sittställning framför datorn. Men jag försöker ibland...
Quote from Elias Engqvist on 18 February 2008, 19:16Ingen har anklagat mig för att sitta rak i ryggen - moahahahaha!
Ingen har anklagat mig för att sitta rak i ryggen - moahahahaha!
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 09:04Jo, jag vet ju vad min sjukgymnast tycker och så, men var mest intresserad av att höra om personliga erfarenheter från någon aktiv.
Jo, jag vet ju vad min sjukgymnast tycker och så, men var mest intresserad av att höra om personliga erfarenheter från någon aktiv.
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 09:42Jobbat som IT-konsult i 30 år och aldrig haft ont. Troligen på grund av att jag alltid har kört styrketräning för överkroppen. Har märkt att det räcker bra med lite armhävningar och lite hantelövningar om jag någon gång känner mig lite trött efter intensi
Jobbat som IT-konsult i 30 år och aldrig haft ont. Troligen på grund av att jag alltid har kört styrketräning för överkroppen. Har märkt att det räcker bra med lite armhävningar och lite hantelövningar om jag någon gång känner mig lite trött efter intensi