Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 03:41Bästa starttid tror jag är 04:30 hade den starttiden iår, och det är i den gruppen Bernt Johansson o kompani kör i, så om vi startar i den gruppen och hjälps åt med samarbetet tror jag det inte blir några problem att fixa Vätten under 8timmar.
Bästa starttid tror jag är 04:30 hade den starttiden iår, och det är i den gruppen Bernt Johansson o kompani kör i, så om vi startar i den gruppen och hjälps åt med samarbetet tror jag det inte blir några problem att fixa Vätten under 8timmar.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 09:00Hur tänker du nu Henrik? Hur vet vi att Bernt J kör den tiden nästa år, hur vet vi att han vill att vi ska köra med honom och hur ska vi kunna träna ihop oss med hans gäng innan?
Det låter som om vi har två helt olika lösningar på cyklingen:
1. Antingen
Hur tänker du nu Henrik? Hur vet vi att Bernt J kör den tiden nästa år, hur vet vi att han vill att vi ska köra med honom och hur ska vi kunna träna ihop oss med hans gäng innan?
Det låter som om vi har två helt olika lösningar på cyklingen:
1. Antingen
Quote from Bertil Nolheim on 13 September 2008, 10:24Jag tror också på en tidigare starttid som gör att man slipper "trafikkaoset" Jönköping med de risker det innebär. I år blev vi omkörda av 4.30-gänget på väg ut ut Jönköping samtidigt som vi körde om en massa mer och mindre långsamma cyklister. Lite läski
Jag tror också på en tidigare starttid som gör att man slipper "trafikkaoset" Jönköping med de risker det innebär. I år blev vi omkörda av 4.30-gänget på väg ut ut Jönköping samtidigt som vi körde om en massa mer och mindre långsamma cyklister. Lite läski
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 10:27Bernt har kört i den gruppen under alla år som han har ställt upp, snabbgruppen på vättenrundan är 04.30, men vi behöver inte åka i den gruppen.
Blir vi ett gäng som vill åka under 8 timmar så spelar det ju ingen roll när vi startar, viktigast är ju att v
Bernt har kört i den gruppen under alla år som han har ställt upp, snabbgruppen på vättenrundan är 04.30, men vi behöver inte åka i den gruppen.
Blir vi ett gäng som vill åka under 8 timmar så spelar det ju ingen roll när vi startar, viktigast är ju att v
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 11:36Så ska den initiala planen vara att försöka få ihop etrt b ra team och om det misslyckas så finns fallbacklösningen att åka med 4.30-gruppen?
Så ska den initiala planen vara att försöka få ihop etrt b ra team och om det misslyckas så finns fallbacklösningen att åka med 4.30-gruppen?
Quote from Bertil Nolheim on 13 September 2008, 14:44Jag tycker det låter som en bra lösning.
Jag tycker det låter som en bra lösning.