Quote from Guest on 25 April 2011, 09:50Återigen en artikel (24/4 i ekonomidelen) ute på hal is vad gäller hur skor skall vara utformade. Man sätter betyg på skor i huvudsak beroende på hur bra dämpning, stabilitet och pronationskontroll de har.
Det framhävs också att det är viktigt att man få
Återigen en artikel (24/4 i ekonomidelen) ute på hal is vad gäller hur skor skall vara utformade. Man sätter betyg på skor i huvudsak beroende på hur bra dämpning, stabilitet och pronationskontroll de har.
Det framhävs också att det är viktigt att man få
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 10:00Samma artikel fanns i GP. "Ingen sko bäst i test" tyckte jag var ett roligt uttalande långt före man går in på om det de testar egentligen är vettiga attribut hos en bra sko.
Samma artikel fanns i GP. "Ingen sko bäst i test" tyckte jag var ett roligt uttalande långt före man går in på om det de testar egentligen är vettiga attribut hos en bra sko.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 10:24Det blir ju bisarrt eftersom man helt enkelt kan utbrista i ett "alla löpare är olika", vi har olika behov av dämpning och stöd och vi har också olika fason på fötterna, vilket troligen kan vara ännu viktigare för om en sko är bra, har den ett välutformat
Det blir ju bisarrt eftersom man helt enkelt kan utbrista i ett "alla löpare är olika", vi har olika behov av dämpning och stöd och vi har också olika fason på fötterna, vilket troligen kan vara ännu viktigare för om en sko är bra, har den ett välutformat
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 10:53Dom här skorna måste få 0 i betyg av DN. Tvi vale...
BILD:http://i53.tinypic.com/10rtqbt.jpgSjälv tycker jag dom är rätt stabila
(Backe nerför och hög fart, därav landning framför kroppen)
Dom här skorna måste få 0 i betyg av DN. Tvi vale...
BILD:http://i53.tinypic.com/10rtqbt.jpg
Själv tycker jag dom är rätt stabila
(Backe nerför och hög fart, därav landning framför kroppen)
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 16:02Det ser stabilt ut Peter!
Det ser stabilt ut Peter!