Quote from Guest on 18 May 2011, 07:50SVTs Dox gick igår kväll och den här gången handlade det om en liten indisk pojke som springer lååångt och mycket. Otroligt imponerande prestation och otroligt tragiskt på samma gång.
http://svtplay.se/t/129797/dox
SVTs Dox gick igår kväll och den här gången handlade det om en liten indisk pojke som springer lååångt och mycket. Otroligt imponerande prestation och otroligt tragiskt på samma gång.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 08:00Det är helt vansinigt 🙁
Visst är det en prestation, men det måste finnas gränser.
Sen att tvingas av fadern Nej tack !!!!!
Det är helt vansinigt 🙁
Visst är det en prestation, men det måste finnas gränser.
Sen att tvingas av fadern Nej tack !!!!!
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 09:18Det är tragiskt på så många nivåer (har bara tittat sporadiskt). Fattigdomen och att behöva sälja sitt barn måste vara outhärdligt. Jag tänker på Budhia och alla utsatta barn.
Det är tragiskt på så många nivåer (har bara tittat sporadiskt). Fattigdomen och att behöva sälja sitt barn måste vara outhärdligt. Jag tänker på Budhia och alla utsatta barn.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 19:36När ni ändå är inne och tittar på svtplay, så fortsätt sedan och titta på Big River Man
Det är en hejdlöst härlig dokumentär om en ölmagad simmare som simmar hela Amazonfloden.
Jag lovar att det blir många skratt under programmets gång. Högklassig under
När ni ändå är inne och tittar på svtplay, så fortsätt sedan och titta på Big River Man
Det är en hejdlöst härlig dokumentär om en ölmagad simmare som simmar hela Amazonfloden.
Jag lovar att det blir många skratt under programmets gång. Högklassig under
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 19:48Jo, jag har sett den också. Jag börjar fundera lite smått på hur mycket som är på riktigt och hur mycket som är skådespeleri vad gäller hans "Apocalypse now-vibbar"...
Underhållande hur som helst 😀
Jo, jag har sett den också. Jag börjar fundera lite smått på hur mycket som är på riktigt och hur mycket som är skådespeleri vad gäller hans "Apocalypse now-vibbar"...
Underhållande hur som helst 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 19:49Ja, verkligen.
Big River Man får ju torsk på tallin att framstå som äkta dokumentär 🙂
Ja, verkligen.
Big River Man får ju torsk på tallin att framstå som äkta dokumentär 🙂