Quote from Guest on 20 July 2009, 08:47Jag köpte för några veckor sen nya skor. Tidigare har jag sprungit i Adidas Supernova Control 10, nu har jag ett par Asics med ännu lite mer pronationsstöd än Adidas-dojorna. I affären kändes skorna perfekta, och första passet var en njutning i ungefär tr
Jag köpte för några veckor sen nya skor. Tidigare har jag sprungit i Adidas Supernova Control 10, nu har jag ett par Asics med ännu lite mer pronationsstöd än Adidas-dojorna. I affären kändes skorna perfekta, och första passet var en njutning i ungefär tr
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 08:57Jag får så av för smala skor!
Jag får så av för smala skor!
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 21:25Håller med -AT-
Köpte mitt 1a par lätta springasnabbt-skor, supersköna men tighta Nike Victory. Fick också bortdomnade trampdynor efter ca 40min.
Har nu använt Nike och gått i dem till vardags för att töja ut dem och få dem att forma sig bättre efter min
Håller med -AT-
Köpte mitt 1a par lätta springasnabbt-skor, supersköna men tighta Nike Victory. Fick också bortdomnade trampdynor efter ca 40min.
Har nu använt Nike och gått i dem till vardags för att töja ut dem och få dem att forma sig bättre efter min