Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:10Jag hade domningar tidigare men gjorde några småändringar enligt Bruses skola, efter det har jag cyklat uppåt tre timmar i streck utan att få domningar.
Tack Bruse! (tanten hälsar och tackar)
Jag hade domningar tidigare men gjorde några småändringar enligt Bruses skola, efter det har jag cyklat uppåt tre timmar i streck utan att få domningar.
Tack Bruse! (tanten hälsar och tackar)
Quote from Rasmus Olsson on 11 September 2010, 21:15Så lite så, trevligt att din fru gillar mig.
Så lite så, trevligt att din fru gillar mig.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 00:24Exakt den frågan, och mycket annat som du inte ens visste att du ville veta, har diskuterats ingående och öppet i "En intim fråga"-tråden:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=759164
Exakt den frågan, och mycket annat som du inte ens visste att du ville veta, har diskuterats ingående och öppet i "En intim fråga"-tråden:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=759164
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 07:58Stefan har gett en länk till en tråd där jag antar ALLT diskutera i denna fråga.
Det viktigaste är dock att ha rätt bredd på sadeln och att nosen (på sadeln 🙂 ) inte pekar uppåt.
Hur man hittar rätt sadelbredd beskrivs bl.a. i Bruses berömda sadelskol
Stefan har gett en länk till en tråd där jag antar ALLT diskutera i denna fråga.
Det viktigaste är dock att ha rätt bredd på sadeln och att nosen (på sadeln 🙂 ) inte pekar uppåt.
Hur man hittar rätt sadelbredd beskrivs bl.a. i Bruses berömda sadelskol
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 08:16Jag har aldrig mätt någon sadelbredd utan det finns andra anledningar till att klämma på häckar.
Jag har aldrig mätt någon sadelbredd utan det finns andra anledningar till att klämma på häckar.
Quote from Fredrik Närenfors on 12 September 2010, 10:48som tex?
som tex?
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 14:54Beskärning av buskaget.
Beskärning av buskaget.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 15:15Brudspirea är känslig för alltför kraftig beskärning.
Brudspirea är känslig för alltför kraftig beskärning.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 16:48Jag har aldrig förstått mig på att "mäta bredden på sadeln"?
De sadlar jag inhandlat har aldrig funnits i olika storlekar, utan
om man gillat sadelns stoppning, form etc så är det bara "köpa bredden".Det har funkat för mig men är det ren tur?
Jag har aldrig förstått mig på att "mäta bredden på sadeln"?
De sadlar jag inhandlat har aldrig funnits i olika storlekar, utan
om man gillat sadelns stoppning, form etc så är det bara "köpa bredden".
Det har funkat för mig men är det ren tur?
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 16:59Specialized har lyckats sälja in sitt koncept med BG och då är det alltid någon som köper idén.
Specialized har lyckats sälja in sitt koncept med BG och då är det alltid någon som köper idén.