Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 22:52Det fanns en del med svajjig form. Det är alltid misstänkt enligt mitt synsätt. Ungefär som med "Gott läkekött" och miljoner i årslön. . . .
Det fanns en del med svajjig form. Det är alltid misstänkt enligt mitt synsätt. Ungefär som med "Gott läkekött" och miljoner i årslön. . . .
Quote from Funbeat user on 1 June 2007, 22:53Sara - "Ni får tycka att jag fuskar om ni vill men utan medicinerna funkar jag inte. Jag riskerar alltså min hälsa genom att INTE använda "preparaten"."
Eftersom du från en subnormal nivå använder medicinen till att föra upp dig till eller åtminstone när
Sara - "Ni får tycka att jag fuskar om ni vill men utan medicinerna funkar jag inte. Jag riskerar alltså min hälsa genom att INTE använda "preparaten"."
Eftersom du från en subnormal nivå använder medicinen till att föra upp dig till eller åtminstone när
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 11:26Kul att många engagerar sig i ämnet!
Som Sara skriver så säger många förbund bara att "vi tar avstånd", men knappt något annat händer. Det värsta är att det faktiskt finns förbund som inte bryr sig. Tack och lov går inte dessa under RF och SOK utan de är
Kul att många engagerar sig i ämnet!
Som Sara skriver så säger många förbund bara att "vi tar avstånd", men knappt något annat händer. Det värsta är att det faktiskt finns förbund som inte bryr sig. Tack och lov går inte dessa under RF och SOK utan de är
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 11:42Hur mycket gör tennis, golf, segling och travsport?
Vi har experter i TV som varit fällda för doping Håkan Södergren o Linda Haglund.
Min favorit Ludmilla som var med i en Sovjetisk trupp med en väskan full av tjosanpiller. Därefter blir dopad av sin sv
Hur mycket gör tennis, golf, segling och travsport?
Vi har experter i TV som varit fällda för doping Håkan Södergren o Linda Haglund.
Min favorit Ludmilla som var med i en Sovjetisk trupp med en väskan full av tjosanpiller. Därefter blir dopad av sin sv
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 12:17Är det inte travet som har stenhårda regler? Iaf för hästarna, de får inte ens äta choklad eller ngt sånt?
Sannolikheten för doping:
Mängden pengar i sporten*nyttan av doping/(risken för upptäckt*konsekvenserna av upptäckt)
Är det inte travet som har stenhårda regler? Iaf för hästarna, de får inte ens äta choklad eller ngt sånt?
Sannolikheten för doping:
Mängden pengar i sporten*nyttan av doping/(risken för upptäckt*konsekvenserna av upptäckt)
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 13:00Lingling: Hästarna blir inte avstängda två år.
Lingling: Hästarna blir inte avstängda två år.
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 13:42Nej, de blir väl biff? 😉
Nej, de blir väl biff? 😉
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 14:02Hästkött är gott!
Käkade mycket sådant i latinamerika.
Man kan även äta åsna. . .
Då känner man sig som kannibal.
Hästkött är gott!
Käkade mycket sådant i latinamerika.
Man kan även äta åsna. . .
Då känner man sig som kannibal.
Quote from Funbeat user on 2 June 2007, 16:27Ja en rejäl hästentrecote är inte så illa 🙂
Ja en rejäl hästentrecote är inte så illa 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 2 June 2007, 18:26Vi kanske får passa oss så vi inte får i oss en dopingpreparerad hästentrecote (H)
Vi kanske får passa oss så vi inte får i oss en dopingpreparerad hästentrecote (H)