Quote from Guest on 5 August 2010, 11:52"For Spring 2011, Asics offers three lightweight trainers all based on the tooling borrowed from various versions of the DS Trainer; the updated GEL-DS Trainer 16, the newly introduced GEL-Noosa Tri 6 and the entirely new GEL-DS SkySpeed."
http://blog.ru
"For Spring 2011, Asics offers three lightweight trainers all based on the tooling borrowed from various versions of the DS Trainer; the updated GEL-DS Trainer 16, the newly introduced GEL-Noosa Tri 6 and the entirely new GEL-DS SkySpeed."
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:02Fast Tri-noosa har väl funnits innan så det är väl bara skyspeed (som ser ut att likna Speedstar väldigt mycket) som är ny?
Fast Tri-noosa har väl funnits innan så det är väl bara skyspeed (som ser ut att likna Speedstar väldigt mycket) som är ny?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 19:40Skyspeed finns redan att köpa på wiggle. Verkar ganska najs, men av princip löper jag inte i Asics och jag har svårt att tänka mig att den ens är i närheten av sauconys kinvara som är min överlägsna favvosko just nu!
Skyspeed finns redan att köpa på wiggle. Verkar ganska najs, men av princip löper jag inte i Asics och jag har svårt att tänka mig att den ens är i närheten av sauconys kinvara som är min överlägsna favvosko just nu!
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 08:58@G-man
Vill ha! Var fick du tag på dom. Verkar vara svårt att hitta i butik. Vågar inte beställa utan att ha provat eftersom jag precis gjort det med ett par Fastwitch 4 som tydligen är små i storlekarna. Mina Tangent är perfekta (tom lite stora) i samma
@G-man
Vill ha! Var fick du tag på dom. Verkar vara svårt att hitta i butik. Vågar inte beställa utan att ha provat eftersom jag precis gjort det med ett par Fastwitch 4 som tydligen är små i storlekarna. Mina Tangent är perfekta (tom lite stora) i samma
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 11:20@G-man
Var inne på Wiggle och såg en recension på Kinvara från Swederunner. Passar bra in på dig så jag misstänker att det är därifrån du fått dom. Är jätteintresserad av om du tycker att dom är stora eller små i storleken.
@G-man
Var inne på Wiggle och såg en recension på Kinvara från Swederunner. Passar bra in på dig så jag misstänker att det är därifrån du fått dom. Är jätteintresserad av om du tycker att dom är stora eller små i storleken.