Quote from Guest on 15 June 2012, 22:32Har tävlat med Ds trainer skor i sex år. Mycket nöjd med dem.
Inför nyköp har jag sneglat lite på Hyper 33:an.
Någon som testat dem?
Någon som kan jämföra dessa?
Har tävlat med Ds trainer skor i sex år. Mycket nöjd med dem.
Inför nyköp har jag sneglat lite på Hyper 33:an.
Någon som testat dem?
Någon som kan jämföra dessa?
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 22:42Jag har en färsk jämförelse. Sprang idag till Stadium, Barkarby för att skaffa nya skor. Dit i de gamla, lite slitna gula (fjolårsmodellen?) DS Trainer och hem med nya svarta Hyper33.
Omdöme: Hyper33 har bra komfort, men sämre löpkänsla. För mig skulle
Jag har en färsk jämförelse. Sprang idag till Stadium, Barkarby för att skaffa nya skor. Dit i de gamla, lite slitna gula (fjolårsmodellen?) DS Trainer och hem med nya svarta Hyper33.
Omdöme: Hyper33 har bra komfort, men sämre löpkänsla. För mig skulle
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 10:45Hyper 33 har lägre häl än tå, den känns lite konstig att springa i.
Jag bytte från Trainer till Hyperspeed, men jag tog samma storlek, skulle gått upp 1/2 storlek för jag får lite ont i tårna.
Hyperspeed är helt underbar att springa i, Trainern fungerad
Hyper 33 har lägre häl än tå, den känns lite konstig att springa i.
Jag bytte från Trainer till Hyperspeed, men jag tog samma storlek, skulle gått upp 1/2 storlek för jag får lite ont i tårna.
Hyperspeed är helt underbar att springa i, Trainern fungerad
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 23:32Ds:en var slut överallt efter en marathonboom.
Hypern kändes bra och rekommenderades väl.
Slog till på ett par eftersom den verkar intressant och värt en chans.
Ska testlöpa några ordentliga pass.Hinner inhandla Ds:en före nästa race 1 juli annars.
Ds:en var slut överallt efter en marathonboom.
Hypern kändes bra och rekommenderades väl.
Slog till på ett par eftersom den verkar intressant och värt en chans.
Ska testlöpa några ordentliga pass.
Hinner inhandla Ds:en före nästa race 1 juli annars.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 13:38Kör med 1170 för mängdträning och Hyperspeed till vissa tempopass och tävling. Hyperspeed kan rekomenderas, underbara att springa med men inte på fuktiga skogsstigar då sulan är lättad med hål som läpper igenom vatten, som annan oxå skrev.
Kör med 1170 för mängdträning och Hyperspeed till vissa tempopass och tävling. Hyperspeed kan rekomenderas, underbara att springa med men inte på fuktiga skogsstigar då sulan är lättad med hål som läpper igenom vatten, som annan oxå skrev.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 14:06Tycker inte vattnet är problem med hyperspeed. Det som är problem är att man trampar in sten som fastnar i hålen ibland ...
Kör själv med:
Inov-8 talon 212 & Asics Sky Speed som mängdskor
Asics Hyperspeed för kvalitetspass samt tävlingar över hm/m
Asics
Tycker inte vattnet är problem med hyperspeed. Det som är problem är att man trampar in sten som fastnar i hålen ibland ...
Kör själv med:
Inov-8 talon 212 & Asics Sky Speed som mängdskor
Asics Hyperspeed för kvalitetspass samt tävlingar över hm/m
Asics
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 18:11Är Hyper33 (som TS fråga gäller) och Hyperspeed verkligen samma sko? Mina nyinköpta Hyper33 har inga hål i sulan.
Jag är också helt oförstående om att använda dom på tävling. Efter några fler löpningar har första intrycket förstärkts. Komfort, men inte l
Är Hyper33 (som TS fråga gäller) och Hyperspeed verkligen samma sko? Mina nyinköpta Hyper33 har inga hål i sulan.
Jag är också helt oförstående om att använda dom på tävling. Efter några fler löpningar har första intrycket förstärkts. Komfort, men inte l
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 08:20@Håkan
Hyper33 och Hyperspeed är två olika skor.
http://www.asics.se/running/products/gel-excel33-men/
http://www.asics.se/running/products/gel-hyperspeed-men/
@Håkan
Hyper33 och Hyperspeed är två olika skor.
http://www.asics.se/running/products/gel-excel33-men/
http://www.asics.se/running/products/gel-hyperspeed-men/