Quote from Guest on 18 March 2013, 10:27Någon som provat att dubba ett par Inov-8 Bare Grip 200?
Jag ska skaffa nya OL skor och funderar på att köpa Oroc 280, men gillar inte dess 6 mm drop. Sedan tycker jag att ståldubbar är viktigast på kanterna av sulan inte i mitten som på Oroc skorna. På
Någon som provat att dubba ett par Inov-8 Bare Grip 200?
Jag ska skaffa nya OL skor och funderar på att köpa Oroc 280, men gillar inte dess 6 mm drop. Sedan tycker jag att ståldubbar är viktigast på kanterna av sulan inte i mitten som på Oroc skorna. På
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 10:37Har inte testat men det låter intressant.
Just det där med att inte ha spik i mitten av skon utan kunna välja lockar en hel del.
Man kanske skulle testa på ett par gamla mudroc...
Har inte testat men det låter intressant.
Just det där med att inte ha spik i mitten av skon utan kunna välja lockar en hel del.
Man kanske skulle testa på ett par gamla mudroc...
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 11:04Borde nog inte vara några problem. Jag dubbade mina Inov-8 Mudclaw och det blev kanon!
Borde nog inte vara några problem. Jag dubbade mina Inov-8 Mudclaw och det blev kanon!
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 16:22Jag såg att det har kommit en ny model av mudclaw med bara 3 mm drop. Helt klart intressant iom att mina X-Talon 190 inte tål svensk skogsterräng, men är i övrigt de bästa skor jag haft. Vad jag menar är att jag vill ha en sko som X-Talon 190, men med tuf
Jag såg att det har kommit en ny model av mudclaw med bara 3 mm drop. Helt klart intressant iom att mina X-Talon 190 inte tål svensk skogsterräng, men är i övrigt de bästa skor jag haft. Vad jag menar är att jag vill ha en sko som X-Talon 190, men med tuf