Quote from Guest on 13 May 2009, 06:35Hur många reggar sin träning på flera ställen?!?!
För ni över mellan siterna på ett smart sätt?!?!
Kollade lite på Ipod applikationer och det finns oändligt med bra och mindre bra grejer.Hittade ifitness som verkar vara trevligt att ha med i gymmet och
Hur många reggar sin träning på flera ställen?!?!
För ni över mellan siterna på ett smart sätt?!?!
Kollade lite på Ipod applikationer och det finns oändligt med bra och mindre bra grejer.Hittade ifitness som verkar vara trevligt att ha med i gymmet och
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 06:45Reggar i Pro trainer eftersom Bullen inte har löst överföringen av effektkurvorna, ännu. Sedan reggar jag trädgårdspromenaden här.
Reggar i Pro trainer eftersom Bullen inte har löst överföringen av effektkurvorna, ännu. Sedan reggar jag trädgårdspromenaden här.
Quote from Camilla Höög on 13 May 2009, 08:30Jag har all träning också i min Google G1 och alltså i Google Calendar.
Jag har all träning också i min Google G1 och alltså i Google Calendar.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 08:33Kan du på något sätt synca mellan Google Calendar --> FB eller?
Kan du på något sätt synca mellan Google Calendar --> FB eller?
Quote from Camilla Höög on 13 May 2009, 08:33Manuell synk 🙂
Behöver inte synka för jag synkar Garmin Forerunner 305 direkt med Funbeat.
Manuell synk 🙂
Behöver inte synka för jag synkar Garmin Forerunner 305 direkt med Funbeat.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 08:40Lyxigt... Men kan någon svara på varför man skulle vilja ha flera ställen där man registrerar sin träning?
Lyxigt... Men kan någon svara på varför man skulle vilja ha flera ställen där man registrerar sin träning?
Quote from Camilla Höög on 13 May 2009, 09:03Jag kan inte förstå det heller. Förutom att jag så klart har träningspasset i min kalender för det är inbokad tid. Efter passet passar jag även på att skriva in tid och distans.
Jag kan inte förstå det heller. Förutom att jag så klart har träningspasset i min kalender för det är inbokad tid. Efter passet passar jag även på att skriva in tid och distans.
Quote from Jonas Täng on 13 May 2009, 09:21Först hade jag allt på Piggelin. Sedan på Puls och Piggelin. Sedan blev det Piggelino och Funbeat (när den öppnades). Men efter det att både Puls och Piggelino byggts om så jag inte alls känner mig hemma så reggar jag bara här på FB...
Det är jobbigt me
Först hade jag allt på Piggelin. Sedan på Puls och Piggelin. Sedan blev det Piggelino och Funbeat (när den öppnades). Men efter det att både Puls och Piggelino byggts om så jag inte alls känner mig hemma så reggar jag bara här på FB...
Det är jobbigt me
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 09:50Du får snart pension och kan njuta ditt otium eller opium.
Du får snart pension och kan njuta ditt otium eller opium.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 11:09Jag sätter i min Garmin 305:a i sloten efter passet. Då startar Garmins Trainingcenter automatiskt och importerar träningen.
Sedan exporterar jag träningspasset till hårddisken som en TCX-fil.
Sedan stänger jag Trainingcenter.Öppnar sedan SportTracks oc
Jag sätter i min Garmin 305:a i sloten efter passet. Då startar Garmins Trainingcenter automatiskt och importerar träningen.
Sedan exporterar jag träningspasset till hårddisken som en TCX-fil.
Sedan stänger jag Trainingcenter.
Öppnar sedan SportTracks oc