Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatDubbelreggar
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag loggar all träning där jag använder GPS + MobiRunner i min mobiltelefon till SportTracks genom att importera GPX-filer.

Vid löpning använder jag dessutom oftast mitt Nike+ Sportsband. Den träningen loggas online på Nike+ så fort man stoppar i Sportsb

Jag törs banne mig inte berätta hur jag reggar min träning förutom i FB...hehehe.
Men en sak ska ni veta att när jorden går under...då är det skitabra att bo i Månkarbo...för hit kommer allt typ 10 år efter resten av världen.;););)

Markerar du med kottar i vedbon?

Det var ett fantastiskt roligt inlägg, Christer. 🙂

Ja jag är oxså imponerad av den plötsligt uppdykande slagfärdigheten hos mannen ifråga...fantastiskt.! Vilket uppvaknande.!!
Bra gissning oxså..men en liten bit ifrån sanningen..som jag naturligtvis inte kommer att avslöja..hehe;)

Jag bokför inte med kottar och heller inte med papper och penna. Men med: PC-programmet RunLog, där jag har all träning sedan maj 1998.
Funbeat
Puls.se av gammal vana men snart kanske jag slutar bokföra där
Tar jag tid med Polaren dyker det in i Polar-pro

Oj då Leif....du bor inte i Månkarbo du det hör jag på direkten..Jag är ju faktiskt medlem i både puls.se å jogg.se men sen man klampade in i FunBeats underbara värld så har jag nästan inte varit där å kollat läget ens...Å precis som du så har jag nu slut

Hör nog också till de där som det är dags för att "komma ut". Det blir förstås Garmin TC när jag ansluter 305:an, fast den stänger jag direkt. Så SportTracks för alla bra och intressanta möjligheter och så naturligtvis FB. Men sedan kommer själva huvudgre

Ja schapirokottarna har den fördelen att man måste ut och hitta dem innan man kan regga. Så inget fuskande är möjligt där... kanske skulle börja med den...

Själv:
- FB för översikten, från vilken dator som helst, alla trevliga människor, och man ändå är

På Funbeat reggar jag all min träning förutom promenader, sedan reggar jag på nikeplus direkt från min Ipod, men det är bara löpningen.

12