Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag körde Vätternrundan i helgen och hade lagt till tävlingen i min kalender långt innan. Nu har jag lagt till mitt resultat där, samt importerat passet från Suunto Movescount, men nu står de ju som två olika pass vilket gör att min statistik inte stämmer

ta bort din gamla, och ändra din import från moves till tälving

Det gör det mesta, förutom att koppla det specifict till den aktuella tävlingen. Utan det så syns man inte bland alla tävlingsberättelser.

För att få till det behöver man nog slå ihop passen redan vid import. (Fast om man tar bort det importerade passet,

Nej
Jag tog min inspelad simning från söndag byt dag till lördag och kallade det cykling vålde Vätternrundan och den syns.

Men man måste ta bort den första tävlings inlägg tror jag innan

Ursäkta men jag fattar inte alls vad jag måste göra! 🙁
Om jag tar bort mitt importerade pass, kan man importera det igen då?

det är svårt att importera två gånger. så ta bort din original inlägg som var bara att indikera att du skulle köra Vättern.

sedan i din import pass, redigera, öppna fler fältet och markera lopp/tävling. sedan i den rollmeny välja vätternrundan, och spar

Aha, Rykno. Precis vad jag försökte, men jag såg inte fältet att välja vilken tävling det gäller. Testade igen, och nu såg jag den drop-down-listan. Den låg bara väldigt långt ner bland andra fält.

Så - Följ Ryknos råd, så skall det bli bra! Man får leta

Tack!! Nu funkar det! 😀