Quote from Guest on 20 October 2012, 11:46Att cyklister är illa omtyckta bland vissa människor vet de flesta. Ikväll kom bekräftelsen på att jag är dubbelt hatad.
I korsningen vid Vegabaren i Haninge har många trafikanter dålig koll på trafikreglerna. Det fick jag erfara även denna kväll. Som va
Att cyklister är illa omtyckta bland vissa människor vet de flesta. Ikväll kom bekräftelsen på att jag är dubbelt hatad.
I korsningen vid Vegabaren i Haninge har många trafikanter dålig koll på trafikreglerna. Det fick jag erfara även denna kväll. Som va
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 11:56Du verkar ju onekligen väl förberedd för att cykla i trafiken. Men det spelar ingen roll. Saker som denna kommer ändå att hända. Tråkigt...mycket tråkigt! Men låt det inte komma åt dig. Var den större personen och skratta istället åt den lilla personens v
Du verkar ju onekligen väl förberedd för att cykla i trafiken. Men det spelar ingen roll. Saker som denna kommer ändå att hända. Tråkigt...mycket tråkigt! Men låt det inte komma åt dig. Var den större personen och skratta istället åt den lilla personens v
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 13:13Tyvärr är det så att små människor kan vara riktigt farliga människor - särskilt när de sitter i en bil.
Tyvärr är det så att små människor kan vara riktigt farliga människor - särskilt när de sitter i en bil.
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 13:13Jag kan bara beskriva den människan som feg. Men feg är bara förnamnet. Jag var beredd på att försvara mig verbalt. Som jag skrev så valde han att smita iväg. I den situationen hade det nog inte hjälpt att peka och skratta. Inte när människan ger mig en "
Jag kan bara beskriva den människan som feg. Men feg är bara förnamnet. Jag var beredd på att försvara mig verbalt. Som jag skrev så valde han att smita iväg. I den situationen hade det nog inte hjälpt att peka och skratta. Inte när människan ger mig en "
Quote from Lars Mörrby on 20 October 2012, 16:50Blev väldigt ledsen när jag läste detta.
Killen i skåpbilen skulle kanske behöva leva några år i Manilas slum där han såg annorlunda ut, så blev han måhända lite mer ödmjuk (om han överlevde).
Jag tycker alla människor har lika värde oavsett ras, urspru
Blev väldigt ledsen när jag läste detta.
Killen i skåpbilen skulle kanske behöva leva några år i Manilas slum där han såg annorlunda ut, så blev han måhända lite mer ödmjuk (om han överlevde).
Jag tycker alla människor har lika värde oavsett ras, urspru
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 17:02Mja lika värde har nog inte alla människor, går att rabbla upp massor med människor som inte har lika värde som en normalt funtad person.
Mja lika värde har nog inte alla människor, går att rabbla upp massor med människor som inte har lika värde som en normalt funtad person.
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 17:41”Blev väldigt ledsen när jag läste detta.”
Börje, det blev jag med. Men jag blev väldigt glad över det du skrev. Det om något är för mig ett bevis på att det finns hopp om mänskligheten.
Och det Patrik skrev är ytterligare ett bevis på att den siste id
”Blev väldigt ledsen när jag läste detta.”
Börje, det blev jag med. Men jag blev väldigt glad över det du skrev. Det om något är för mig ett bevis på att det finns hopp om mänskligheten.
Och det Patrik skrev är ytterligare ett bevis på att den siste id
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 18:01”Mja lika värde har nog inte alla människor, går att rabbla upp massor med människor som inte har lika värde som en normalt funtad person.”
Jo Heff, tyvärr är det så att alla mäniskor har ”lika värde” och det kan ibland ställa till det moraliskt. Men gru
”Mja lika värde har nog inte alla människor, går att rabbla upp massor med människor som inte har lika värde som en normalt funtad person.”
Jo Heff, tyvärr är det så att alla mäniskor har ”lika värde” och det kan ibland ställa till det moraliskt. Men gru
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 09:05Usch. J_vla slödder! (Ursäkta svordomen, men här känns det befogat.) Arg, blir jag.
Men samtidigt skrattar jag lite åt din ringklocka. Inte utan att man blir sugen. Fast då kanske hornen i pannan växer lite till, som att utmana ödet, liksom :-).
Jag bli
Usch. J_vla slödder! (Ursäkta svordomen, men här känns det befogat.) Arg, blir jag.
Men samtidigt skrattar jag lite åt din ringklocka. Inte utan att man blir sugen. Fast då kanske hornen i pannan växer lite till, som att utmana ödet, liksom :-).
Jag bli
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 13:21Ang tuta som låter som en lastbilstuta - googla på AirZound
Youtubeklipp: http://www.youtube.com/watch?v=YYkBHGurj-IBILD:http://www.hpvelotechnik.com/images/produkte/airzound3_komplett.jpg
Har precis satt på den på pendlarcykeln igen, i vissa lägen är
Ang tuta som låter som en lastbilstuta - googla på AirZound
Youtubeklipp: http://www.youtube.com/watch?v=YYkBHGurj-I
BILD:http://www.hpvelotechnik.com/images/produkte/airzound3_komplett.jpg
Har precis satt på den på pendlarcykeln igen, i vissa lägen är