Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELDumpad på Valborg 🙁
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Dumpades av min särbo efter 5 år. Han vaknade på morgonen gav mig en morgonpuss och sa "jag har inte mått bra under en längre tid...känner mig depriemerad, inget är roligt och något vill jag förändra så jag tänker göra slut på relationen". Blev rätt

Djupa andetag och tid...

Låter inte bra att han gjort det förut, kommit tillbaka och att han fått det för att han är din stora kärlek, jag förknippar det med ett samband och ett mönster, men det är naturligtvis inte möjligt att säga säkert över några ra

Ta en dag i taget och försök hålla igång ditt sociala nätverk eller träna så att du inte sitter hemma och funderar för mycket.
Det blir bra ska du se - om ett tag. Då jäklar då blir du het på singelmarknaden!
Hasse

Hej!
Tack för era uppmuntrande ord. Tyvärr är jag just nu i ältar-grubbelstadiet ffa lediga stunder. Kan många tekniker på att bearbeta men de fungerar bara stundtals. På arbetet är det ingen som ser det på mig då håller jag tankarna borta pga allt intens

Stackare.. vilket urket sätt att göra slut på. Det är bara att försöka jobba bort kärleken och komma igen för det verkar inte vara vettigt att ni ska försöka få ihop det igen för då får han väl kalla fötter en annan gång.

Som sagt. När det är jobbigt: An

Som sagt andas lugnt träna på. sen kommer någon annan in i bilden som är så mycket bättre. Det är svårt i början sen blir det bättre och till slut kommer den rätta 🙂 Det kommer bli bra!!

God morgn på er!

Tack för andningsövningarna 🙂 Jag andas på. Jag betvivlar inte en sekund på att jag kommer att hitta ngn ny, har aldrig haft brist på beundrare. (Inte menat som skryt utan ett konstaterande). Utan det svåra är att komma över att den jag

Man glider in här för en lättsam stund och så mötes jag av din sorg...och går i en tunnel tillbaka i tiden....du får min omtanke och mitt deltagande...

Främst din kille som vill förändra något...för att han är ledsen och deprimerad...logiskt...jag är in

Så klockrent Magnus! Fint skrivet.

Sara: Kämpigt i början men sen kommer solen. Åsså har du ju Funbeatarna... ta stöd.

God kväll!

Tack för ert fantastiska stöd. Jag håller med Ankan, så underbart empatiskt skrivet av Magnus. Dina ord värmde ändå in i hjärteroten. tro mig Magnus, de orden har jag levererat till honom flera ggr, men en dag hoppas jag att han blir varse och

12